Покровська сільська рада
Нікопольський район, Дніпропетровська область
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Податкова інформує про зустріч в. о. Голови ДПС Тетяни Кірієнко з керівниками Асоціації платників податків України Гріголом Катамадзе та Людмилою Герасименко

Дата: 20.01.2022 20:02
Кількість переглядів: 112

Зустріч в. о. Голови ДПС Тетяни Кірієнко з керівниками Асоціації платників податків України Гріголом Катамадзе та Людмилою Герасименко

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольського регіону) інформує, що ДПС України на офіційному вебпорталі за посиланням  https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/555663.html повідомила.

17 січня цього року відбулася робоча зустріч в. о. Голови ДПС Тетяни Кірієнко з Президентом ВГО АППУ  Гріголом Катамадзе та Генеральним директором ВГО АППУ Людмилою Герасименко.

Під час робочої зустрічі Тетяна Кірієнко та керівництво Асоціації платників податків України Грігол Катамадзе та Людмила Герасименко обговорили перспективи розширення співробітництва та найближчі плани спільної роботи.

«Ми маємо спільну мету – впровадження реформ для створення сприятливих умов для суб’єктів господарювання через податкові механізми, забезпечення прискореного економічного зростання та стимулювання бізнесу до детінізації, добровільної сплати податків до бюджету України заради розвитку вітчизняного виробництва, залучення інвестицій, зменшення дискреції та мінімізації корупційних діянь з боку органів влади, тому ефективна співпраця з потужною організацією, яка відстоює інтереси платників податків, у фокусі інтересів ДПС», – зазначила Тетяна Кірієнко.

Тетяна Кірієнко висловила підтримку принципової позиції АППУ щодо забезпечення конструктивного діалогу бізнесу з владою по всіх неврегульованих питаннях, а також відзначила активну участь АППУ у підготовці пропозицій з удосконалення податкового законодавства і роботу з підвищення рівня знань платників податків – членів Асоціації через проведення семінарів, вебінарів, оперативне вирішення проблемних питань платників податків – членів Асоціації на законодавчому рівні шляхом проведення круглих столів, робочих зустрічей за участю фахівців ДПС та її територіальних органів.

Під час зустрічі Грігол Катамадзе проінформував в. о. Голови ДПС про низку важливих питань, над якими Асоціація працює останні роки, зокрема, проєкт Податкового Кодексу Розвитку, невід'ємною частиною якого є такі новації, як заміна податку на прибуток підприємств податком на виведений капітал, поетапне протягом трьох років зниження навантаження на фонд оплати праці: сукупно ПДФО, ЄСВ та військовий збір не більше 20 % та інші.

Грігол Катамадзе проінформував Тетяну Кірієнко про проведення Асоціацією I Міжнародного Форуму ВГО АППУ з робочою назвою: «Захист бізнесу від тиску контролюючих та правоохоронних органів» орієнтовно в квітні цього року. Запропонував в. о. Голови ДПС особисто взяти участь у першій панелі «Новели податкового законодавства».

За підсумками зустрічі досягнуто домовленості і далі обмінюватися думками про шляхи вирішення проблемних питань, які хвилюють сумлінних платників податків – членів ВГО АППУ.

Також домовилися в найближчий час провести онлайн зустріч у форматі відео конференції з членами Ради ВГО АППУ усіх регіонів України та міста Києва та представниками бізнесу – членами Асоціації.

 

Актуальні питання використання РРО/ПРРО у 2022 році - у ДПС відбувся вебінар

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольського регіону) інформує, що ДПС України на офіційному вебпорталі за посиланням  https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/554800.html повідомила.

У Державній податковій службі України відбувся вебінар для платників податків, присвячений актуальним питанням використання реєстраторів розрахункових операцій у 2022 році.

На численні запитання учасників заходу відповіді надав заступник начальника управління фактичних перевірок Департаменту податкового аудиту ДПС Роман Добрянський.

Відео вебінару щодо використання РРО/ПРРО у 2022 році дивіться тут.

 

У Головному управлінні ДПС у Дніпропетровській області проведено чергове навчання для працівників

Сьогодні потреба в удосконаленні кадрового ресурсу контролюючих органів України є першочерговою. Працівники повинні бути адаптованими до вимог сьогодення та володіти інформацією.

За дорученням начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) Чуб Ганни в ГУ ДПС 13.01.2022 проведено професійне навчання для податківців Дніпропетровщини.

«Одним із шляхів підвищення професіоналізму державних службовців є обізнаність і орієнтування в нормах, зокрема податкового законодавства», – зазначила Чуб Ганна.

Під час навчання, фахівці ГУ ДПС розглядали зміни, внесені Законом України від 30 листопада 2021 року № 1914-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень», а саме:

-  запровадження мінімального податкового зобов’язання для сільгоспвиробників;

-  встановлення сплати 18 відс. податку від продажу третього та наступних об’єктів нерухомості;

-  зміни у нарахуванні земельного податку;

-  зміни у ліцензуванні роздрібної, оптової торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, пальним та зберіганням пального, тощо.

Податківці відзначають важливість впливу навчального процесу на підвищення професійного рівня. Обмін досвідом роботи, поглиблення знань, розширення інформованості щодо різних аспектів податкової політики для ефективної роботи має позитивний результат.

«Поєднання теорії і практики – це ті фактори, які формують професіоналів своєї справи», – підсумувала керівник податкової служби області.

 

У Дніпропетровській обласній прокуратурі пройшла робоча нарада щодо питань  боротьби з незаконним обігом підакцизних товарів:

Під головуванням заступника голови Комітету Верховної Ради України з питань правоохоронної діяльності В'ячеслава МЕДЯНИКА, 12.01.2022 в Дніпропетровській обласній прокуратурі проведено важливу нараду, яка присвячена боротьбі з незаконним обігом підакцизних товарів.

У нараді також прийняли участь перший заступник голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації (ОДА) Володимир ОРЛОВ, начальник Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Ганна ЧУБ, представники Бюро економічної безпеки, Національної поліції України та Дніпропетровської обласної прокуратури.

Питання легалізації обігу підакцизних товарів знаходиться на постійному контролі державних органів.

На нараді обговорили результати роботи з протидії правопорушенням у сфері обігу підакцизних товарів – пального, лікеро-горілчаних та тютюнових виробів протягом 2021 року.

Акцизний податок є важливим джерелом наповнення місцевих бюджетів Дніпропетровщини, тому виведення із тіні діяльності, пов’язаної з нелегальним виготовленням та торгівлею пальним і алкогольними напоями та тютюновими виробами сприяє збільшенню надходжень акцизного податку до місцевих скарбниць.

Наведення порядку при сплаті суб’єктами господарювання податків і, зокрема акцизного, на сьогодні – це спільна справа всіх державних органів.

Отже, в області створено міжвідомчі робочі групи. В ці групи входять представники правоохоронних та контролюючих органів, а також органи місцевого самоврядування – міст та ОТГ. Весь 2021 рік групи активно працювали в вищезазначеному напрямку.

Робоча нарада пройшла жваво та видалася дискусійною, детально проаналізовано проблемні питання щодо припинення нелегальної торгівлі без сплати податків на ринках пального, лікеро-горілчаних та тютюнових виробів на території Дніпропетровської області і в країні в цілому, намічено шляхи подальшої роботи у цьому напрямку.

 

У 2021 році надходження рентної плати за спеціальне використання води до місцевих бюджетів Дніпропетровщини збільшились на 98 відсотків

Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області з початку 2021 року забезпечено надходження до місцевого бюджету рентної плати за спеціальне використання води на рівні майже 83,5 млн гривень. Про це повідомила начальник Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Ганна Чуб.

За словами, начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області показник 2021 року перевищує суму рентної плати за спецводокористування за аналогічний період 2020 року на понад 41,3 млн грн, або на 98 відсотків.

Нагадаємо, що розміри ставок рентної плати за спеціальне використання води встановлені п. 255.5 ст. 255 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

З 01.01.2022 Законом України від 30 листопада 2021 року № 1914-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень» внесено зміни, зокрема, до п. 255.5 ст. 255 ПКУ, відповідно до яких збільшено ставки рентної плати за спеціальне використання води.

Особливості застосування ставок рентної плати за спеціальне використання води передбачені пп. 255.6, 255.7, 255.9 і 255.10 ст. 255 ПКУ.

 

Від платників Дніпропетровщини з початку 2021 року до державного бюджету надійшло понад 4,7 млрд грн рентних платежів

Платниками Дніпропетровського регіону з початку 2021 року забезпечено надходження рентних платежів до державного бюджету у сумі понад 4,7 млрд гривень. У порівнянні з аналогічним періодом 2020 року надходження збільшились майже на 2,5 млрд грн або на 109 відсотків. Про це повідомила начальник Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Ганна Чуб.

Нагадуємо, що рентна плата – це загальнодержавний податок, який справляється за користування надрами для видобування корисних копалин; за користування надрами в цілях, не пов'язаних з видобуванням корисних копалин; за користування радіочастотним ресурсом України; за спеціальне використання води; за спеціальне використання лісових ресурсів; за транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами та нафтопродуктопроводами, транзитне транспортування трубопроводами аміаку територією України.

 

Робоча група з роз’яснювальної роботи щодо застосування РРО/програмних РРО

Нещодавно, 18.01.2022, провідними фахівцями управлінь інформаційної взаємодії, податкового аудиту, податкового адміністрування фізичних осіб та електронних сервісів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) з метою проведення роз’яснювальної роботи для представників малого бізнесу Дніпропетровщини здійснено робочий виїзд до ТРК «Караван» стосовно застосуванням РРО/програмних РРО та обліком товарних запасів.

Робочу групу очолив заступник начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Валерій Леонов.

Під час спілкування з фізичними особами – підприємцями – платниками єдиного податку другої – четвертої груп, податківці проінформували ФОПів про обов’язок застосування з 01.01.2022 РРО/програмних РРО, про порядок реєстрації програмних РРО, переваги програмних РРО, а також про ведення обліку товарних запасів і надали суб’єктам господарювання практичну допомогу щодо оформлення готівково-розрахункових операцій.

«Взаємодія податківців з представниками бізнесу є результативною: своєчасно отримана інформація – запорука ведення підприємницької діяльності в правовому полі, а оперативне інформування платників з актуальних питань унеможливлює здійснення порушень суб’єктами господарювання з причин незнання законодавства» – зазначив Леонов Валерій.

Отже, тематичні заходи, які проводяться фахівцями Головного управління ДПС у Дніпропетровські області у напрямку інформування щодо нововведень застосування РРО/програмних РРО – це потужна інформаційна підтримка фізичних осіб – підприємців.

Обізнаний – значить захищений!

 

У Томаківській ДПІ проведено засідання «Круглий стіл»

Нещодавно, за організацією відділу комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольського регіону), в приміщенні ЦОП Томаківської ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області відбулося засідання «круглого столу» на тему «Новації податкового законодавства. Питання одноразового (спеціального) добровільного декларування активів фізичних осіб. Деклараційна кампанія 2022. Легалізація заробітної плати. Електронні сервіси ДПС. Антикорупційний сервіс «Пульс»».

У заході взяла участь заступник начальника Томаківської ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Ольга Баршак.

Фахівець проінформувала, що з 1 січня 2022 року є обов’язковим застосування РРО або програмних РРО фізичними особами підприємцями – платниками єдиного податку ІІ-ІV груп, які здійснюють розрахункові операції незалежно від обраного виду діяльності. Також податківець ознайомила присутніх з формою та порядком обліку товарних запасів та роз'яснила, для яких платників податків ведення такого обліку є обов'язковим.

Окремо відмітила, що до 1 вересня 2022 року усі бажаючі резиденти та нерезиденти мають можливість легалізувати свої активи. Податківець зауважила, що добровільне декларування – це реальний шлях для легалізації активів, подання декларації є правом, а не обов’язком громадянина. Виключно за власним бажанням, особа може задекларувати свої доходи, які раніше не були оподатковані.

Також, Ольга Баршак акцентувала увагу на обов'язковості оформлення трудових відносин із найманими працівниками та повідомили про правові наслідки виплати заробітної плати "у конверті".

На завершення засідання учасникам заходу було вручено тематичні матеріали роз'яснювального характеру, а також рекомендовано долучитися до інформаційних ресурсів ДПС.

 

Актуальні питання щодо одноразового (спеціального) добровільного декларування під час «гарячої лінії» в Марганецькій ДПІ

За організацією відділу комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії ГУ ДПС у Дніпропетровській області в Марганецькій ДПІ ГУ ДПС у Дніпропетровській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Актуальні питання щодо одноразового (спеціального) добровільного декларування».

На питання платників відповідала заступник начальника Марганецької ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Тетяна Семеновська.

Пропонуємо Вашій увазі відповіді на деякі запитання, що надійшли від платників податків.

Питання. Хто може скористатися спеціальним добровільним декларуванням?

Відповідь. Спеціальним добровільним декларуванням можуть скористатися фізичні особи – резиденти, у тому числі самозайняті особи, а також фізичні особи – нерезиденти, які були резидентами на момент набуття об'єктів декларування або на момент отримання таких доходів.

Питання. Як підтвердити розміщення готівкових коштів у банку?

Відповідь. Відповідно до норм Податкового кодексу України для цілей одноразового (спеціального) добровільного декларування декларант має розмістити кошти в національній та іноземній валютах у готівковій формі та/або банківських металах на поточних рахунках із спеціальним режимом використання в банках України до подання одноразової (спеціальної) добровільної декларації.

Підтвердженням розміщення коштів на поточному рахунку зі спеціальним режимом використання у банку України, може слугувати  документ, який підтверджує таке розміщення: виписка зі спеціального рахунку чи довідка про відкриття спеціального рахунку та залишку коштів на ньому. 

Питання. Чи потрібно подавати одноразову (спеціальну) декларацію за об’єкти рухомого або нерухомого майна, які були отримані у спадок (подарунок) від члена сім’ї першого або другого ступеня споріднення?

Відповідь. Оподаткування доходів фізичних осіб регулюється положеннями розділом IV Податкового кодексу України (далі - ПКУ).

Порядок оподаткування доходу, отриманого платником податку на доходи фізичних осіб (далі - ПДФО) в результаті прийняття ним у спадщину чи дарунок нерухомого або рухомого майна визначено ст. 174 ПКУ, за нульовою ставкою оподатковуються об’єкти спадщини, що успадковується членами сім’ї спадкодавця першого та другого ступенів споріднення.

При цьому об’єкти дарування, зазначені в п. 174.1 ст. 174 ПКУ, подаровані платнику ПДФО іншою фізичною особою, оподатковуються згідно з правилами, встановленими розділом IV ПКУ для оподаткування спадщини.

Особами, відповідальними за сплату (перерахування) податку до бюджету, є спадкоємці/обдаровані, які отримали спадщину/дарунок.

Дохід у вигляді вартості успадкованого/отриманого у дарунок майна (у межах, що підлягає оподаткуванню, зазначається в річній податковій декларації про майновий стан та доходи, крім спадкоємців, які отримали у спадщину/дарунок об’єкти, що оподатковуються за нульовою ставкою ПДФО.

Отже, якщо об’єкти рухомого або нерухомого майна були отримані у спадок (подарунок) від члена сім’ї першого або другого ступеня споріднення, то подавати одноразову (спеціальну) добровільну декларацію платнику податків не потрібно за умови відсутності інших підстав для подання такої Декларації.

 

Про обов’язкове застосування РРО/ПРРО та ведення товарних запасів у фізичних осіб - підприємців під час зустрічі в Нікопольській ДПІ

Днями в Нікопольській ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області за організацією відділу комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольського регіону) відбулась зустріч з платниками податків щодо обов’язку застосування РРО/ПРРО та ведення товарних запасів у ФОП, у якій взяла участь заступник начальника Нікопольській ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Ганна Гроздовська-Боличева

Податківець проінформувала, що з 1 січня 2022 року стало обов’язковим застосування реєстраторів розрахункових операцій або програмних реєстраторів розрахункових операцій платниками єдиного податку другої-четвертої груп, які проводять готівкові розрахунки. Підприємці можуть самостійно обирати вид реєстратора: традиційний касовий апарат або сучасний програмний реєстратор розрахункових операцій. Також ознайомила присутніх з формою та порядком обліку товарних запасів та роз'яснила, для яких платників податків ведення такого обліку є обов'язковим.

На завершення платники податків отримали відповіді на запитання та друковану продукцію зазначеної тематики.

 

Центрами обслуговування платників Нікопольського  регіону

у 2021 році надано 20513 адміністративних послуг

Як повідомила старший державний інспектор Нікопольського відділу електронних сервісів управління електронних сервісів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Марина Щербина, за січень-грудень 2021 року до центрів обслуговування платників Нікопольського регіону звернулось 20649 платників. Надано 20513 адміністративних послуг.

Найчастіше громадяни відвідують ЦОП для отримання реєстраційного номеру облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків (11620) та отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми та джерела виплачених доходів та утриманих податків (3353). Також зареєстровано 1284 платника єдиного податку, надано 1950 витягів з реєстру платників єдиного податку, зареєстровано 398 реєстраторів розрахункових операцій. Центр обслуговування платників працює за принципом оперативного та якісного обслуговування бізнесу та громадян. Тут видаються довідки, приймається звітність від суб’єктів господарювання, забезпечується швидкий доступ до інформації.

 

Надходження податку на доходи фізичних осіб до місцевих бюджетів Нікопольського регіону збільшились майже на 222,6 млн гривень

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольського регіону) інформує.  

За січень-грудень 2021 року до місцевих скарбниць Нікопольського регіону надійшло 1 млрд 322,9 млн грн податку на доходи фізичних осіб. Про це повідомила заступник начальника Нікопольського відділу податків і зборів з фізичних осіб та проведення камеральних перевірок управління податкового адміністрування фізичних осіб Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Юлія Пушко, яка підкреслила, що це на 222,6 млн грн більше минулорічного показника, темп зростання склав 20 відсотків.

 

Право на податкову знижку

Головний державний інспектор Нікопольського відділу податків і зборів з фізичних осіб та проведення камеральних перевірок управління податкового адміністрування фізичних осіб Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Марина Комлик інформує, в яких випадках можливо скористатися податковою знижкою.

Порядок застосування податкової знижки передбачений ст.166 Податкового кодексу України (далі ПКУ).

Відповідно до п.п.166.4.2 ст.166 ПКУ загальна  сума податкової знижки, нарахована  платнику податку у звітному році, не може перевищувати  суми річного загального оподатковуваного доходу платника  податку, нарахованого  як заробітна плата. Заробітна плата – це основна та додаткова заробітна плата, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, які виплачуються  (надаються) платнику у зв’язку  з відносинами трудового  найму. Отже,  фізична  особа – підприємець, яка є найманою особою,  може скористатися правом  на податкову знижку, виключно до доходів, одержаних протягом  року у вигляді заробітної плати. Щодо доходів від підприємницької діяльності право на податкову знижку не застосовується. Як повідомила Марина Комлик, за результатами проведеної роботи у 2021 року громадянами, які отримали доходи у 2020 році надано 3898 декларацій про майновий стан та доходи, з них - 1141 громадян скористалися правом на податкову знижку. До повернення підлягає майже 2,8 млн гривень.

 

Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія»

До уваги платників податків! 24 січня 2022 року з 09-00 год. до 10-00 год. відбудеться сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» за тел. (056) 374-86-37 на тему: «Кампанія декларування громадян доходів, отриманих у 2021 році». На запитання відповідатиме заступник начальника Нікопольського відділу податків і зборів з фізичних осіб та проведення камеральних перевірок управління податкового адміністрування фізичних осіб Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Юлія Пушко.

 

Інформація щодо приймання спеціальних платіжних засобів для здійснення розрахунків за продані товари

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольського регіону) інформує, що ДПС України на офіційному вебпорталі за посиланням  https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/553532.html повідомила.

На адресу Державної податкової служби України системно надходять скарги громадян щодо незабезпечення можливості продавцями товарів проведення розрахунків за допомогою платіжних карток та банківських терміналів.

ДПС нагадує платникам податків про визначений постановою Кабінету Міністрів України від 29.09.2010 № 878 «Про здійснення розрахунків за продані товари (надані послуги) з використанням спеціальних платіжних засобів» обов’язок забезпечити приймання спеціальних платіжних засобів для здійснення розрахунків за продані товари (надані послуги), включаючи суб'єктів малого підприємництва, які провадять діяльність у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг у населених пунктах з чисельністю населення від 25 тис. осіб і які відповідно до закону використовують реєстратори розрахункових операцій.

Особливо, увагу просимо звернути платників податків, обов’язок застосування РРО/ПРРО у яких виник з 01.01.2022.

 

Про податкову соціальну пільгу з ПДФО

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольського регіону) інформує, що ДПС України на офіційному вебпорталі за посиланням  https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/552946.html повідомила.

З 1 січня 2022 року відповідно до статті 7 Закону України від 02.12.2021 № 1928-ІХ «Про Державний бюджет України на 2022 рік» установлено прожитковий мінімуму для працездатних осіб у сумі 2481 грн.

Відповідно до п.п. 169.1.1 п. 169.1 ст. 169 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) будь-який платник податку має право на зменшення суми загального місячного оподатковуваного доходу, отримуваного від одного роботодавця у вигляді заробітної плати, на суму податкової соціальної пільги (далі – ПСП) у розмірі, що дорівнює 50 % розміру прожиткового мінімуму для працездатної особи (у розрахунку на місяць), встановленому законом на 1 січня звітного податкового року.

Граничний розмір доходу, до якого застосовується податкова соціальна пільга у 2022 році становить 3470,00 грн., цей розмір обчислюється як добуток місячного прожиткового мінімуму, діючого для працездатної особи на 01 січня звітного податкового року, на 1,4 та округлений до найближчих 10 грн.  – (2481,00 ? 1,4) (п.п.169.4.1 п.169.4 ст.169 ПКУ).

Отже, сума загального місячного оподаткованого доходу у вигляді заробітної плати зменшується на суму податкової соціальної пільги у 2022 році у розмірах:

- базова (загальна) ПСП для будь-якого платника податку – становить половину (50 %) розміру прожиткового мінімуму для працездатної особи (у розрахунку на місяць), встановленому законом на 1 січня звітного податкового року – 1240,50 грн = (2481,00  ? 50%);

- ПСП для платника податку, який утримує двох чи більше дітей віком до 18 років, становитиме 100% суми базової (загальної) ПСП у розрахунку на кожну таку дитину – 1240,50 грн;

- ПСП для платника, який є одинокою матір'ю (батьком), вдовою (вдівцем) або опікуном, піклувальником – у розрахунку на кожну дитину віком до 18 років, та для платника, який утримує дитину з інвалідністю – у розрахунку на кожну таку дитину віком до 18 років – 150% суми базової (загальної) пільги, – 1860,75 грн = 150% ? (2481,00 ? 50%);

- ПСП для платників, визначених у п.п.169.1.4 п.169.1 ст.169 ПКУ (зокрема Герої України, учасники бойових дій під час Другої світової війни) становить 200% суми загальної пільги, - 2481,00 грн = 200% ? (2481,00 ? 50%).

 

Протягом 2021 року до ДПС надійшло 2504 запити на отримання публічної інформації

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольського регіону) інформує, що ДПС України на офіційному вебпорталі за посиланням  https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/552221.html повідомила.

У січні – грудні 2021 року до Державної податкової служби України надійшло 2504 запити на отримання публічної інформації.

Із загальної кількості 341 запит отримано ДПС поштою, 2098 – електронною поштою, 65 – в іншій формі.

Найбільше запитів на отримання публічної інформації надійшло від фізичних осіб – 1432 запити. Від юридичних осіб у 2021 році надійшов 931 запит на отримання публічної інформації, від об’єднань громадян без статусу юридичної особи – 23, від представників засобів масової інформації – 108.

За результатами розгляду запитів: задоволено, з наданням інформації – 1594, відмовлено з причин невідповідності запитів вимогам Закону України від 13 січня 2011 року №2939-IV «Про доступ до публічної інформації» – 512, надіслано за належністю – 398.

Нагадуємо, що запити на отримання публічної інформації надсилаються на електронну скриньку [email protected].

 

Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, засобами сервісів «Пульс», «Урядова гаряча лінія 1545» та «Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА»

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольського регіону) інформує, що Головне управління ДПС у Дніпропетровській області на офіційному вебпорталі за посиланням  https://dp.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/556045.html повідомили.

За січень – грудень 2021 року до сервісу ДПС «Пульс» від платників Дніпропетровщини на розгляд надійшло 627 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) (далі – звернення).

У порівнянні з аналогічним періодом 2020 року загальна кількість звернень платників податків на «Пульс» у 2021 році зменшилась на 95 одиниць (січень – грудень 2020 року – 722 картки).

Найбільш питому вагу складають звернення з наступних питань:

-  щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 314 звернень (50,1%);

-  щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 201 (32,1%);

-  щодо якості надання адміністративних послуг – 42 (6,7%);

-  щодо роботи центрів обслуговування платників – 19 звернень (3,1%).

Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог діючого законодавства.

Також у січні – грудні 2021 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд  536 звернень, які надійшли на розгляд від державного спеціалізованого сервісу «Урядова гаряча лінія 1545» і 60 звернень, що надійшли від сервісу «Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА». 

При цьому, за відповідний період 2020 року на «Урядову гарячу лінію 1545» надійшло 493 звернення, а на сервіс «Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА» 61 звернення.

Організація якісного та своєчасного розгляду інформації, яка надходить засобами спеціалізованої автоматизованої системи – сервіс «Пульс» від Контакт – центру ДПС, на «Урядову гарячу лінію 1545» та «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» – пріоритетні напрямки роботи фахівців ГУ ДПС.

 

У 2021 році за результатами фактичних перевірок, проведених податківцями Дніпропетровщини, донараховано 78,3 млн грн акцизного податку

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольського регіону) інформує, що Головне управління ДПС у Дніпропетровській області на офіційному вебпорталі за посиланням  https://dp.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/556030.html  повідомили.

З початку 2021 року фахівцями Головного управління ДПС у Дніпропетровській області проведено 242 фактичні перевірки, в ході яких виявлено 238 порушень законодавства у сфері обігу підакцизних товарів, з яких, зокрема:

56 фактів не своєчасного подання довідки про фактичні залишки пального;

47 фактів торгівлі алкогольними напоями за цінами нижчими від мінімальних роздрібних цін;

27 фактів роздрібної торгівлі алкогольними напоями без наявності відповідної ліцензії;

25 фактів торгівлі алкогольними напоями на розлив;

13 фактів роздрібної торгівлі тютюновими виробами без наявності відповідної ліцензії;

11 фактів не обладнання резервуарів рівнемірами-лічильниками та/або витратомірами лічильниками;

10 фактів торгівлі тютюновими виробами за цінами вищими від максимальних;

10 фактів торгівлі тютюновими виробами без марок акцизного податку;

8 фактів перевищення ліміту отриманого пального протягом календарного року, без реєстрації акцизного складу;

6 фактів оптової торгівлі пальним без наявності відповідної ліцензії;

5 фактів торгівлі алкогольними напоями без марок акцизного податку.

За результатами фактичних перевірок донараховано 78,3 млн грн акцизного податку, сума фінансових санкцій склала 64,2 млн гривень.

 

Працівниками податкової служби Дніпропетровської області продовжується роз’яснювальна робота щодо застосування РРО/програмних РРО

З 01.01.2022 набрали чинності норми законодавства щодо обов’язкового застосування реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО) / програмних РРО фізичним особами – підприємцями – «спрощенцями» другої – четвертої груп. Ефективна співпраця з платниками не можлива без зворотного зв’язку і обміном інформацією.

У зв’язку з цим, представники податкової служби Дніпропетровщини проводять активну роз'яснювальну роботу серед фізичних осіб – підприємців (далі – ФОП).

Протягом минулого тижня робоча група у складі 260 податківців з цією метою відвідала велику кількість об’єктів, на яких здійснюють свою діяльність ФОП – платники єдиного податку.

Зокрема, працівниками податкової служби Дніпропетровської області 15 та 16 січня 2022 року забезпечено проведення масово-роз’яснювальної роботи на ринках, торгівельно-розважальних центрах, інших місцях масової торгівлі (надання послуг): 15.01.2022 на 1346 об’єктах, 16.01.2022 – на 1243 об’єктах.

Під час комунікацій з ФОПами обговорювались важливі питання, пов’язані із застосуванням РРО/програмних РРО і обліком товарних запасів.

Особливу увагу акцентовано на обов’язковому застосуванні ФОПами – платниками єдиного податку РРО/програмних РРО, порядку реєстрації програмних РРО, перевагах програмних РРО, а також на веденні обліку товарних запасів.

Конструктивний діалог є важливим. Адже оперативне доведення інформації до цільової аудиторії допомагає представникам бізнесу своєчасно реагувати на законодавчі нововведення і здійснювати свою діяльність в рамках діючого законодавства.

При цьому, роз’яснювальна робота, яка проводиться податковою службою області, якісне та швидке інформування платників про податкові новації – все це направлене на покращення зворотного зв’язку з платниками, на створення умов для забезпечення добровільного виконання платниками податків вимог податкового законодавства щодо повного та своєчасного надходження податків і зборів до бюджетів усіх рівнів.

 

Міністерство фінансів України видав Узагальнюючу податкову консультацію щодо окремих питань обліку платників податків

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольського регіону) інформує, що Міністерством фінансів України (Мінфін) на офіційному вебсайті за посиланням https://mof.gov.ua/uk/news/minfin_vidav_uzagalniuiuchu_podatkovu_konsultatsiiu_shchodo_okremikh_pitan_obliku_platnikiv_podatkiv-3273 повідомлено наступне.

Неоднозначне тлумачення податкового законодавства є причиною податкових спорів між платниками податків та контролюючими органами. Для вирішення цих спірних питань Міністерство фінансів України використовує механізм податкових роз’яснень – Узагальнюючі податкові консультації (УПК), підготовлені з урахуванням рекомендацій та пропозицій Експертної ради з питань підготовки УПК при Мінфіні.

Наказом Мінфіну від 12 січня 2022 року № 7 затверджено Узагальнюючу податкову консультацію щодо окремих питань обліку платників податків

У чому суть?

Консультація надає відповідь на питання, в яких окремих випадках платник податків зобов’язаний:

- стати на облік у відповідних контролюючих органах за основним та неосновним місцем обліку шляхом подачі повідомлення за формою 20-ОПП;

- повідомляти контролюючі органи за основним місцем обліку про окремі об’єкти оподаткування і об’єкти, пов’язані з оподаткуванням;

- подавати повідомлення за формою № 20-ОПП про об’єкти оподаткування своїх відокремлених підрозділів (філій, представництв).

Також у УПК надається відповідь на питання щодо застосування штрафних санкцій за внесення до форми № 20-ОПП інформації, іншої, ніж у Рекомендованому довіднику типів об'єктів оподаткування, що оприлюднений на офіційному вебпорталі ДПС.

Роз’яснення цих питань усуне неоднозначне трактування окремих норм податкового законодавства в частині порядку та обов’язку подання платниками податків до контролюючих органів повідомлення за формою 20-ОПП.

З текстом УПК можна ознайомитись тут: https://www.mof.gov.ua/uk/set-of-summarizing-tax-consultations.

 

Алгоритм дій у разі отримання ЕДП у Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС за допомогою функції «Шерінг» додатку «Дія»

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольського регіону) звертає увагу, що за допомогою функції «Шерінг» додатку «Дія» здійснюється ідентифікація особи та передача копій електронних документів.

Для отримання електронних довірчих послуг у Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС (далі – Надавач) за допомогою функції «Шерінг» додатку «Дія» необхідно:

1) звернутися до обраного відокремленого пункту реєстрації Надавача;

2) відкрити паспорт громадянина України/паспорта громадянина України для виїзду за кордон у додатку «Дія», версії не нижче 2.0;

3) натиснути на нього та обрати штрихкод;

4) надати штрихкод або продиктувати 13-значний код, який розташований під штрихкодом;

5) підтвердити запит для передачі даних.

 

У 2021 році від платників Дніпропетровщини до держбюджету надійшло на 139 відсотків більше у порівнянні з минулим роком рентних платежів за видобування природного газу

Протягом 2021 року платники Дніпропетровського регіону поповнили державну скарбницю рентними платежами за видобування природного газу на суму понад 620,2 млн гривень. У порівнянні з 2020 роком надходження виросли  майже на 360,9 млн грн або на 139 відсотків.

Звертаємо увагу, що сума податкових зобов’язань з рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин (крім рентної плати за користування надрами для видобування вуглеводної сировини), визначена у податковій декларації за податковий (звітний) квартал, сплачується платником до бюджету протягом 10 календарних днів після закінчення граничного строку подання такої податкової декларації.

Слід зазначити, що у разі якщо місце обліку платника рентної плати не збігається з місцезнаходженням ділянки надр, платник рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин подає за місцем податкової реєстрації платника або уповноваженої особи копію податкової декларації та копію платіжного документа про сплату податкових зобов’язань з рентної плати.

 

Від платників акцизного податку Дніпропетровської області надходження до державного бюджету склали 102,1 млн грн

У Дніпропетровській області станом на 01.01.2022 обліковується 6 287 платників акцизного податку, у тому числі:

5 832 суб’єкти господарювання (далі – СГ) – сплачують акцизний податок з роздрібної реалізації підакцизних товарів;

337 СГ – зареєстровані платниками акцизного податку з пального;

81 СГ – мають ліцензії на виробництво електроенергії;

37 СГ – виробників та імпортерів алкогольних напоїв та тютюнових виробів.

У 2021 році до державного бюджету надійшло 102,1 млн грн акцизного податку, у т.ч. з вироблених в Україні на митній території України підакцизних товарів (продукції) – 67,0 млн грн, з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) – 35,1 млн гривень.

 

Центри обслуговування платників податків Дніпропетровщини

В Головному управлінні ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС), станом на 01.01.2022 функціонують 35 центрів обслуговування платників при державних податкових інспекціях (далі – ДПІ) та мобільний ЦОП. Адміністративні послуги надаються у 35 ДПІ, мобільним ЦОПом та ГУ ДПС.

В ЦОП платники податків можуть отримати широкий спектр послуг: інформаційних, консультативних та адміністративних.

Діяльність ЦОП забезпечують 253 працівника.

У ЦОП можливо отримати 77 адміністративних послуг, 51 з яких надається безкоштовно.

У зв’язку із прийняттям постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року № 104 «Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України», якою були внесені зміни, в тому числі до постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 року № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби СОVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», прийом платників частіше здійснюється за попереднім записом. Для листування та подання звітності платниками, що не мають змоги використовувати електронні сервіси, в будівлях ЦОП розміщені поштові скриньки з метою обмеження особистого спілкування працівників ЦОП з платниками податків.

Протягом січня – грудня 2021 року до ЦОП Дніпропетровської області надійшло 287 113 звернень у сфері надання адміністративних та інших послуг, що на 4 195 звернень більше у порівнянні з січнем – груднем 2020 року (у т. ч. в електронному вигляді надійшло 92 950 звернень, або 32,4 відс. від загальної кількості, що на 38 206 звернень більше у порівнянні з відповідним періодом 2020 року (41,1 відсотка)).

Протягом 2021 року платниками податків Дніпропетровщини отримано 273 986 адміністративних послуг, що на 5 260 послуг менше ніж у відповідний період 2020 року, у т. ч. в електронному вигляді суб’єктами звернень отримано 85 234 адміністративні послуги (31,1 відс. від загальної кількості отриманих адміністративних послуг), що на 34 887 послуг більше у порівнянні з січнем – груднем 2020 року (40,9 відсотка).

 

Протягом 2021 року місцеві бюджети Дніпропетровщини від платників збору за місця для паркування транспортних засобів отримали на 82 відс. більше коштів ніж у 2020 році

Місцеві бюджети Дніпропетровської області від платників збору за місця для паркування транспортних засобів протягом 2021 року отримали понад 31,7 млн гривень. Надходження збільшились у порівнянні з аналогічним періодом 2020 року на понад 14,3 млн грн або на 82 відсотки.

Звертаємо увагу, що сума збору за місця для паркування транспортних засобів, обчислена відповідно до податкової декларації за звітний (податковий) квартал, сплачується щоквартально протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого Податковим кодексом України для подання податкової декларації.

Якщо граничний строк сплати податкового зобов’язання припадає на вихідний або святковий день, останнім днем сплати податкового зобов’язання вважається операційний (банківський) день, що настає за вихідним або святковим днем.

 

Платники Дніпропетровщини спрямували до державного бюджету понад 1,5 млрд грн військового збору

Платниками Дніпропетровської області на підтримку армії протягом 2021 року спрямовано до держбюджету понад 1,5 млрд грн військового збору. У порівнянні з 2020 роком сума надходжень збільшилась більш ніж на 265,1 млн грн або на 20,7 відсотків.

Доводимо до відома, що відповідно до п. 16 прим. 1 підрозділу 10 розд. XX Податкового кодексу України тимчасово, до набрання чинності рішенням Верховної Ради України про завершення реформи Збройних Сил України, встановлюється військовий збір.

 

На розвиток місцевих громад Нікопольського регіону надійшло

1 млрд 973,3 млн грн податків й зборів

Доходи місцевих бюджетів Нікопольського регіону за січень - грудень 2021 року склали 1 млрд 973,3 млн грн, що на 303,6 млн грн більше аналогічного періоду 2020 року. Значну частину надходжень у місцеві скарбниці Нікопольського регіону забезпечує податок на доходи фізичних осіб, його сума склала 1 млрд 322,9 млн грн, що перевищує минулорічні показники на 191,2 млн грн.

Наступною за рівнем надходжень є плата за землю. Її власники та землекористувачі протягом 2021 року сплатили 299,8 млн грн, що майже на 19,5 млн грн більше аналогічного періоду минулого року.

Замикають трійку лідерів спрощенці, які сплатили 178,8 млн грн, що на 18,8 млн грн перевищує минулорічні показники.

 

Платники Нікопольського регіону перерахували

понад 491,9 мільйонів гривень ПДВ

З початку року економічно активні підприємства Нікопольського регіону підвищили сплату податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів, робіт та послуг та перерахували 491,9 млн гривень.

За 12 місяців 2021 року загальний приріст склав 39,0 млн гривень, порівняно з аналогічним періодом 2020 року. За рахунок впровадження нових податкових сервісів, електронної системи управління ризиками при адмініструванні ПДВ процес нарахування та сплати ПДВ, а також повернення бюджетних коштів платникам став максимально прозорим. Підприємці та представники підприємств мають можливість самостійно відстежувати весь процес адміністрування податку через «Електронний кабінет платника».

 

Надходження податку на нерухоме майно,  відмінне від земельної ділянки по Нікопольському регіону зросли майже на 6,6 млн гривень

Власники нерухомості Нікопольського регіону сплатили майже на 6,6 млн грн більше податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, ніж за аналогічний період минулого року. Надходження податку в поточному році склали  32,9 млн гривень. Нагадаємо, податок сплачують фізичні та юридичні особи, які є власниками житлової та нежитлової нерухомості. Юридичні особи самостійно визначають суму податку до сплати у декларації та сплачують податок авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.

Сплачувати податок зобов’язані не всі фізичні особи, а лише ті, які володіють квартирою, квартирами, житлова площа яких перевищує 60 кв м і будинку площею більше 120 кв метрів. У випадку наявності об’єктів нерухомого майна різних типів податок сплачується за площу, що перевищує 180 кв м, тобто податок нараховується лише на «зайві» квадратні метри.

 

Майже 178,8 млн грн надійшло до місцевих скарбниць від платників єдиного податку Нікопольського регіону

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольського регіону) інформує.  

З початку 2021 року до місцевих бюджетів від підприємців та підприємств, які працюють за спрощеною системою оподаткування, надійшло майже 178,8 мільйонів грн єдиного податку. Лідерами зі сплати єдиного податку продовжують залишатися фізичні особи – підприємці. Ними сплачено до місцевих бюджетів 123,4 млн гривень. У свою чергу, юридичними особами – платниками єдиного податку перераховано до місцевої скарбниці 18,8 млн грн.

 

До держбюджету платниками Нікопольського регіону спрямовано майже 78,3 млн грн військового збору

Платники Нікопольського регіону протягом 2021 року спрямували до загального фонду держбюджету майже 78,3 млн грн військового збору. У порівнянні з аналогічним періодом 2020 року надходження збільшились майже на 18,5 млн гривень.

Нагадаємо: платниками військового збору є фізичні особи - резиденти, які отримують доходи як з джерела їх походження в Україні, так і іноземні доходи, фізичні особи - нерезиденти, які отримують доходи в Україні, а також податкові агенти. Ставка збору становить 1,5 відс. від об'єкта оподаткування.

Кошти, які надходять до бюджету від військового збору, спрямовуються на фінансування потреб оборони України. Тому своєчасна та повна сплата цього збору є надзвичайно важливою для посилення обороноздатності нашої країни.

 

З початку 2021 року до місцевих бюджетів платниками Нікопольського регіону сплачено 40,0 млн грн акцизного податку

За січень – грудень 2021 року до місцевих бюджетів платниками Нікопольського регіону сплачено акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів на загальну суму 40,0 млн грн. Це на 8,3 млн грн більше ніж за відповідний період минулого  року.

Зазначений показник забезпечено за рахунок сплати суб’єктами господарювання акцизного податку від продажу алкогольних напоїв та тютюнових виробів до бюджету тієї територіальної громади, на території якої ними здійснюється діяльність з продажу підакцизних товарів. Це суттєво впливає на збільшення надходжень до відповідних місцевих бюджетів.

Сума акцизного податку, що сплачується до місцевих бюджетів відображається у фіскальному чеку. Коли ж при продажу підакцизних товарів не видано фіскальний чек, то відповідно не сплачено акцизний податок. Як наслідок – бюджет територіальної громади, на території якої здійснюється такий продаж, не отримує відповідні кошти.

Покупці підакцизних товарів можуть впливати на сплату акцизного податку до місцевих бюджетів, вимагаючи розрахунковий документ у продавця, що, в свою чергу, забезпечить надходження акцизного податку до бюджету відповідної територіальної громади.

 

Надходження по платі за землю

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольського регіону) інформує.  

До місцевих бюджетів Нікопольського регіону за 2021 рік надійшло близько 299,8 млн грн плати за землю. Порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшилися на 8,9 відс. або на 19,5 млн гривень.

Варто зазначити, що плата за землю – це бюджетоформуючий платіж наших територій, який є джерелом фінансування соціально-економічних програм громади, а тому його адміністрування під особливим контролем. Акцент у цьому напрямку роботи ставиться на те, щоб кожен гектар ріллі, пасовищ, земельних ділянок, які виділені під ведення бізнесу, був оподаткований згідно законодавства.

 

Єдиний податок – стабільне джерело наповнення місцевого бюджету

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольського регіону) повідомляє.  

Єдиний податок від малого підприємництва належить до тих податкових платежів, надходження якого стабільно і суттєво поповнюють місцевий бюджет. За 2021 рік до бюджетів місцевих громад Нікопольського регіону сплачено майже 178,8 млн грн єдиного податку. В цілому місцеві громади отримали у своє розпорядження майже на 18,8 млн грн єдиного податку більше, порівняно із надходженнями минулого року.

Слід відмітити, що представники малого бізнесу системно забезпечують життєдіяльність  територіальних громад, активно сплачуючи єдиний податок до місцевого бюджету. Позитивна динаміка надходження єдиного податку – це результат зваженої фінансової політики, спрямованої на залучення до бюджетів територіальних громад додаткового фінансового ресурсу, а також сумлінне ставлення платників до обов’язку сплати податку.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь