Дніпропетровська філія «Газмережі»: як скоригувати показання лічильника газу
Інколи у споживачів природного газу області виникає необхідність скоригувати показання приладів обліку блакитного палива. Це може трапитися з різних причин:
- показання передані одразу декількома способами. У такому разі білінгова система не зможе правильно опрацювати дані;
- клієнт помилково надіслав неправильні цифри;
- споживач не проживає за адресою та забуває щомісяця дублювати останні показання лічильника;
- показання не сходяться із фактичним споживанням.
Клієнти Дніпропетровської філії «Газмережі» можуть скоригувати показання за своїм особовим рахунком як онлайн, так і особисто, звернувшись до найближчого Центру обслуговування клієнтів у регіоні. Адреси та графік роботи за посиланням: http://surl.li/pduss.
Для вирішення питання онлайн потрібно:
1. Написати письмове звернення на ім’я В.о. директора Дніпропетровської філії «Газмережі».
2. У листі обов’язково вказати: особовий рахунок споживача, який складається з 10-ти цифр і починається на 0320, ПІБ власника та адресу газифікованої оселі.
3. Прикріпити копію паспорта та ідентифікаційного коду.
4. Надіслати лист на електронну адресу філії (office.dnp@grmu.com.ua) з темою «Для коригування показань».
За додатковою інформацією споживачі газу області можуть звернутися до контакт-центру за номерами:
• 066-300-2-888 (Vodafone);
• 098-300-2-888 (Kyivstar);
• 093-300-2-888 (Lifecell);
• 057-708-01-87 (Укртелеком);
• 056-747-36-35 (Укртелеком).
Для швидкої консультації треба натиснути цифру «8», дочекатися з’єднання з оператором ГК «Нафтогаз України» та попросити з’єднати зі спеціалістом Дніпропетровської філії «Газмережі».
Оператори Дніпропетровської філії працюють за таким графіком:
• понеділок-четвер з 8:00 до 17:00;
• п'ятниця з 8:00 до 15:45.
Дзвінки оплачуються за тарифами мобільного оператора.
Офіційні сторінки Дніпропетровської філії «Газмережі» у соціальних мережах:
Фейсбук - https://www.facebook.com/dnp.
Телеграм - https://t.me/dnpgazmerezhi