Рішення сільської ради №2764-51/VІІІ «Про затвердження Положення про порядок надання та користування службовими приміщеннями житлового фонду, що перебуває у комунальній власності Покровської територіальної громади»
Скликання: | VIII скликання |
Сесія: | 51 сесія |
Тип документу: | Рішення сільської ради |
Дата: | 30.10.2024 |
Номер документу: | 2764-51/VІІІ |
Назва документу: | Про затвердження Положення про порядок надання та користування службовими приміщеннями житлового фонду, що перебуває у комунальній власності Покровської територіальної громади |
Прикріплені файли: |
|
М і с ц е в е с а м о в р я д у в а н н я
П О К Р О В С Ь К А С І Л Ь С Ь К А Р А Д А
НІКОПОЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
П’ятдесят перша сесія восьмого скликання
РІШЕННЯ
30 жовтня 2024 року с. Покровське № 2764 - 51/VІІІ
Про затвердження Положення про порядок надання та користування службовими приміщеннями житлового фонду, що перебуває у комунальній власності Покровської територіальної громади
Від імені та в інтересах територіальної громади, з метою впорядкування роботи з надання службових жилих приміщень і користування ними та реалізації прав громадян на житло, захисту цих прав від можливих порушень, керуючись ст. ст. 26, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Житловим кодексом України, Положенням про порядок надання службових жилих приміщень і користування ними в Українській РСР, затвердженого постановою Ради Міністрів Української РСР від 4 лютого 1988 року № 37 «Про службові жилі приміщення», сільська рада ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Положення про порядок надання та користування службовими приміщеннями житлового фонду, що перебуває у комунальній власності Покровської територіальної громади (додається).
2. Визнати таким, що втратило чинність рішення Покровської сільської ради № 799 - 47/VІІ від 18 грудня 2019 «Про затвердження Положення про порядок надання службових приміщень і користування ними в Покровській сільській раді» з дня набрання чинності цього рішення.
3. Визначити відділ житлово-комунального господарства, транспорту та благоустрою Покровської сільської ради відповідальним підрозділом Покровської сільської ради для здійснення повноважень, що належать до відання виконавчого органу сільської ради щодо надання та здійснення контролю за користуванням службовими приміщеннями житлового фонду, що перебуває у комунальній власності Покровської територіальної громади.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію сільської ради з питань комунальної власності, житлово-комунального господарства, енергозбереження та транспорту (Прус П.М.).
В о. сільського голови Валентина МОСТИКА
Додаток до рішення сільської ради
№ 2764 - 51/VІІІ від 30 жовтня 2024 року
Положення про порядок надання та користування службовими приміщеннями житлового фонду, що перебуває у комунальній власності Покровської територіальної громади
І. Загальні положення
1. Це Положення розроблене відповідно до Житлового кодексу України, постанови Ради Міністрів Української РСР від 04 лютого 1988 року № 37 «Про службові жилі приміщення», Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (далі - Положення).
2. Дане положення призначене для врегулювання питання щодо придбання, використання службових жилих приміщень житлового фонду, що перебуває у комунальній власності Покровської територіальної громади.
3. Службовим житлом є квартири, будинки та інші житлові приміщення, що перебувають у комунальній власності Покровської територіальної громади, призначені для проживання в них працівників Покровської сільської ради, її виконавчих органів, установ, організацій та підприємств, що належать до комунальної власності Покровської територіальної громади, а також працівників державних органів виконавчої влади, у випадку, якщо територія обслуговування та робоче місце відповідних працівників знаходиться на території Покровської сільської ради (далі - підприємства, установи, організації).
Перелік категорій робітників, яким може бути надано службові жилі приміщення, встановлюється законодавством України.
Службове житло надається для проживання вищевказаним особам на період їх трудових відносин з підприємствами, установами, організаціями, зазначеними у цьому пункті.
4. Службові жилі приміщення призначаються для заселення громадянами, які у зв'язку з характером їх трудових відносин повинні проживати за місцем роботи або поблизу від нього.
5. Службове житло знаходиться у комунальній власності Покровської територіальної громади та за рішенням Покровської сільської ради може передаватися в оперативне управління та на баланс організацій, установ, підприємств, що перебувають у комунальній власності Покровської територіальної громади.
6.Придбання службового житла сільської ради проводиться в разі потреби забезпечення даним житлом осіб, зазначених у п.3 розділу І Положення, які не мають власного житла для проживання на території Покровської територіальної громади, на час виконання ними своїх службових обов'язків.
В разі виникнення потреби в придбанні службового житла сільською радою приймається рішення про придбання житла, в якому зазначається вид житла (квартира, будинок) та визначаються відповідальні за проведення даної закупівлі.
7. Жиле приміщення включається до числа службових рішенням виконавчого комітету Покровської сільської ради, в тому числі за клопотанням підприємства, установи, організації.
До числа службового включається тільки вільне приміщення.
8. Оперативний облік службових жилих приміщень в Покровській сільській раді здійснюється відділом житлово-комунального господарства, транспорту та благоустрою Покровської сільської ради. Після прийняття виконкомом сільської ради рішення про включення жилого приміщення до числа службових, службові жилі приміщення обліковуються в журналі обліку службових жилих приміщень (додаток №1).
Оперативний облік службових жилих приміщень, які перебувають на їх балансі, провадять також відповідні підприємства, установи, організації.
9. Жиле приміщення виключається з числа службових, якщо відпала потреба в такому його використанні, у випадках, коли в установленому порядку його виключено з числа жилих, в інших випадках, передбачених законодавством. Факт проживання в службових жилих приміщеннях громадян - колишніх працівників, звільнених з підприємства, установи, організації, не є підставою для виключення цих приміщень з числа службових.
10. Виключення жилого приміщення з числа службових провадиться рішенням виконкому сільської ради, в тому числі на підставі клопотання відповідного підприємства, установи, організації.
Про виключення жилого приміщення з числа службових у журналі обліку службових жилих приміщень робиться відповідна відмітка.
ІІ. Надання службових жилих приміщень
1. Службові жилі приміщення надаються працівникам незалежно від попереднього місця їх реєстрації (до надання службового житла) для постійного проживання за місцем розташування відповідного підприємства, установи, організації, його структурного підрозділу.
2. Службові жилі приміщення надаються незалежно від перебування працівників на квартирному обліку, без додержання черговості та пільг, установлених для забезпечення громадян житлом.
3. Якщо жилі приміщення, в яких проживають відповідні працівники, знаходяться на такій відстані від місця роботи, яка виключає можливість виконання ними своїх функціональних обов’язків, надання службових жилих приміщень допускається у випадках, коли ці працівники забезпечені житлом.
4. У разі недостатності службових жилих приміщень для забезпечення всіх працівників зазначені приміщення надаються, виходячи з інтересів забезпечення нормальної діяльності відповідних підприємств, установ, організацій.
5. Для одержання службового жилого приміщення працівник подає заяву про надання службового житла на ім’я керівника відповідного підприємства, установи, організації. Керівник підприємства, установи, організації на підставі поданих документів подає до сільської ради клопотання про надання службового жилого приміщення. Працівники сільської ради, її виконавчих органів, керівники комунального підприємства, установи, організації звертаються із заявою безпосередньо до сільського голови.
До заяви додаються:
довідка про склад сім'ї за місцем проживання (реєстрації);
копії паспортів членів сім’ї (усі заповнені сторінки);
копії свідоцтв про народження дітей (віком до 16 років);
копія свідоцтва про шлюб;
довідка з місця роботи, яка підтверджує перебування працівника у трудових відносинах з відповідним підприємством, установою, організацією.
Члени сім'ї заявника, які бажають оселитися в службове жиле приміщення, дають письмову згоду на проживання в зазначеному приміщенні.
6. Службове жиле приміщення має бути впорядкованим відповідно до умов цього населеного пункту, відповідати встановленим санітарним і технічним вимогам.
7. При наданні службових жилих приміщень не допускається заселення однієї кімнати особами різної статі, старшими за дев’ять років, крім подружжя, а також особами, які хворіють на тяжкі форми деяких хронічних захворювань, у зв’язку з чим вони не можуть проживати в одній кімнаті з членами своєї сім’ї.
Не допускається заселення службового жилого приміщення, призначеного для однієї сім’ї, двома і більше сім’ями або двома і більше одинокими особами.
8. Службове жиле приміщення надається в межах 13,65 квадратного метра жилої площі на одну особу, але не менше рівня середньої забезпеченості громадян жилою площею у відповідному населеному пункті, визначеному в установленому порядку.
9. Службове жиле приміщення може бути надано з перевищенням зазначеного максимального розміру, якщо таке приміщення становить одну кімнату (однокімнатну квартиру), у випадках, передбачених у пункті 7 цього розділу або у інших випадках за рішенням виконкому сільської ради.
10. В окремих випадках за наявності крайньої виробничої необхідності та відсутності відповідного службового жилого приміщення як тимчасовий захід за згодою працівника йому може бути надане службове жиле приміщення, що не відповідає вимогам, передбаченим пунктом 6 і абзацом першим пункту 7 цього розділу, або за розміром менше від рівня середньої забезпеченості громадян жилою площею в населеному пункті (але не нижче від рівня, встановленого для прийняття громадян на квартирний облік) зі збереженням права на одержання службового жилого приміщення, що відповідає вказаним вимогам і розміру.
11. Службове жиле приміщення надається працівникові на всіх членів сім’ї, які проживають разом з ним, а також на дружину (чоловіка) і дітей (до досягнення ними повноліття), які проживають окремо від заявника у цьому або іншому населеному пункті, зазначених у документах, передбачених пунктом 5 цього розділу.
12. Службове жиле приміщення надається працівникам на час виконання ними службових обов’язків, які потребують проживання в такому приміщенні.
13. Службове жиле приміщення надається на підставі рішення виконавчого комітету Покровської сільської ради.
У рішенні зазначається, яку посаду займає або яку виконує роботу працівник, якому надається службове жиле приміщення, склад його сім’ї, розмір приміщення, що надається, кількість кімнат у ньому та адреса.
14. На підставі рішення виконкому сільської ради про надання службового жилого приміщення сільською радою видається громадянинові спеціальний ордер (додаток №2), який є єдиною підставою для вселення в надане службове жиле приміщення.
Ордер дійсний протягом 30 днів.
15. Ордер вручається працівнику, на ім'я якого він виданий, або за його дорученням іншій особі. При одержанні ордера пред'являються паспорти (або документи, що їх замінюють) членів сім'ї, включених до ордера.
16. При вселенні в надане службове жиле приміщення працівник здає ордер відповідному підприємству, установі, організації. Одночасно подаються паспорти усіх членів сім'ї, включених до ордера, з відміткою про виписку з попереднього місця проживання/витягом з реєстру територіальної громади.
17. Ордер на службове жиле приміщення може бути визнаний недійсним стосовно до підстав і порядку, встановлених статтею 59 Житлового кодексу України.
ІІІ. Користування службовими жилими приміщеннями
1. Користування службовими жилими приміщеннями здійснюється відповідно до чинного законодавства України.
2. На підставі спеціального ордера виконавчим комітетом сільської ради або відповідним підприємством, установою, організацією (наймодавцем) і наймачем - працівником, на ім’я якого виданий ордер, укладається договір найму службового жилого приміщення (додаток№3).
Договір укладається у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу по одному для кожної сторони.
3. Наймач службового приміщення має право проживати в ньому разом із членами своєї сім’ї.
Працівник має право у встановленому порядку за письмовою згодою всіх членів сім’ї, які проживають разом із ним, вселити до займаного ним службового жилого приміщення свою дружину, дітей, батьків, а також інших осіб відповідно до законодавства. На вселення до батьків їхніх дітей (до досягнення ними повноліття) зазначеної згоди не потрібно.
4. При тимчасовій відсутності працівника або членів його сім’ї службове жиле приміщення зберігається за ними у випадках і в строки, вказані в статті 71 Житлового кодексу України.
5. Наймач зобов’язаний укласти договори на надання житлово-комунальних послуг та оплачувати надані житлово-комунальні послуги в порядку та у строки, встановлені договором або законом (водопостачання, газ, електрична, теплова енергія та інші послуги, а також вивезення побутових відходів у порядку, встановленому законодавством) за затвердженими у встановленому порядку тарифами, дотримуватись умов договору найму службового жилого приміщення, правил користування жилими приміщеннями, утримання жилого будинку і прибудинкової території, а також вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг, пожежної і газової безпеки, санітарних норм і правил.
6. Наймач службового жилого приміщення і члени його сім'ї зобов'язані дбайливо ставитися до наданого жилого приміщення і його обладнання, проводити за власні кошти ремонт житлового приміщення, не допускати самовільного перепланування приміщення, руйнування його конструкцій, заміни та перестановки технічного обладнання в ньому, забезпечувати цілісність пломб приладів обліку води, тепла та газу, не допускати самовільного втручання в роботу цих приладів, а при звільнені приміщення - здати його в належному стані.
7. Повнолітні члени сім'ї наймача несуть солідарну з ним майнову відповідальність за зобов'язаннями, що випливають з договору найму службового жилого приміщення.
8. Наймач службового жилого приміщення (працівник) і члени його сім'ї користуються також іншими правами і несуть інші обов'язки, передбачені договором найму жилого приміщення.
IV. Виселення з службових жилих приміщень
1. Працівники, що припинили трудові відносини з підприємством, установою, організацією або органом місцевого самоврядування, державним органом виконавчої влади, зазначених у п.3 розділу І Положення, підлягають виселенню з службового приміщення в місячний термін з усіма особами, які з ними проживають, без надання іншого жилого приміщення.
2. Без надання іншого жилого приміщення у випадках, зазначених у п. 1 розділу VI Положення, не може бути виселено:
осіб з інвалідністю внаслідок війни та інших осіб з інвалідністю з числа військовослужбовців, які стали особами з інвалідністю внаслідок поранення, контузії або каліцтва, що їх вони дістали при захисті чи при виконанні інших обов'язків військової служби, або внаслідок захворювання, зв'язаного з перебуванням на фронті; учасників Другої світової війни, які перебували у складі діючої армії; сім'ї військовослужбовців і партизанів, які загинули або пропали безвісти при захисті чи при виконанні інших обов'язків військової служби; сім'ї військовослужбовців; осіб з інвалідністю з числа осіб рядового і начальницького складу органів Міністерства внутрішніх справ, які стали особами з інвалідністю внаслідок поранення, контузії або каліцтва, що їх вони дістали при виконанні службових обов'язків;
осіб, які пропрацювали на підприємстві, в установі, організації, що надали їм службове жиле приміщення, не менш як десять років;
осіб, що звільнені з посади, у зв'язку з якою їм було надано жиле приміщення, але не припинили трудових відносин з підприємством, установою, організацією, які надали це приміщення;
осіб, звільнених у зв'язку з ліквідацією підприємства, установи, організації або за скороченням чисельності чи штату працівників;
пенсіонерів по старості, персональних пенсіонерів; членів сім'ї померлого працівника, якому було надано службове жиле приміщення; осіб з інвалідністю внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання I і II груп, осіб з інвалідністю I і II груп з числа військовослужбовців і прирівняних до них осіб та осіб рядового і начальницького складу Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України;
одиноких осіб з неповнолітніми дітьми, які проживають разом з ними.
3. Надаване громадянам, зазначеним у п. 2 цього розділу, у зв'язку з виселенням зі службового жилого приміщення інше жиле приміщення має знаходитися в межах даного населеного пункту і відповідати встановленим санітарним і технічним вимогам.
4. Наймач, члени його сім'ї або інші особи, які проживають у службовому жилому приміщенні, можуть бути виселені в судовому порядку без надання іншого жилого приміщення також у випадках, передбачених частиною першою статті 116 Житлового кодексу України.
5. У разі визнання ордера на службове жиле приміщення недійсним внаслідок неправомірних дій осіб, які одержали ордер, вони підлягають виселенню без надання іншого жилого приміщення.
Секретар сільської ради Валентина МОСТИКА
Додаток № 1
до Положення про порядок надання та користування службовими приміщеннями житлового фонду, що перебуває у комунальній власності Покровської територіальної громади
ЖУРНАЛ ОБЛІКУ
службових жилих приміщень житлового фонду, що перебуває у комунальній власності Покровської територіальної громади
№ з/п |
Адреса службового приміщення (населений пункт, вулиця, № будинку і квартири) |
Характеристика службового житла (загальна площа (кв. м), жила площа (кв. м), кількість кімнат |
Дата і номер рішення органу місцевого самоврядування про включення жилого приміщення до числа службових |
Найменування підприємства, установи, організації, за якою закріплено службове жиле приміщення |
Дата і номер рішення органу місцевого самоврядування про надання та службового приміщення та інформація про його вивільнення |
Дата і номер рішення органу місцевого самоврядування про виключення жилого приміщення з числа службових |
Примітка |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Секретар сільської ради Валентина МОСТИКА
Додаток № 2
до Положення про порядок надання та користування службовими приміщеннями житлового фонду, що перебуває у комунальній власності Покровської територіальної громади
Ордер на службове житло
(зразок)
Виконавчий комітет Покровської__ Виконавчий комітет Покровської
сільської ради ________ сільської ради ________
"___" ________ 19__ р. "___" ________ 19__ р.
КОРІНЕЦЬ ОРДЕРА НА СЛУЖБОВЕ Збе- ОРДЕР НА СЛУЖБОВЕ ЖИЛЕ
ЖИЛЕ ПРИМІЩЕННЯ рі- ПРИМІЩЕННЯ
га-
N ______ серія _______ єть- N ______ серія _______
ся
Ордер виданий гр. Виданий гр.
_____________________________ як _____________________________
(прізвище, ім'я, по батькові) (прізвище, ім'я, по батькові)
до-
з сім'єю з ______ чоловік на ку- з сім'єю з ______ чоловік на
право зайняття службового жилого ме- право зайняття службового жилого
приміщення жилою площею ________ нт приміщення жилою площею ________
кв. м, яке складається з кв. м, яке складається з
________________________________ су- ________________________________
(кількість кімнат) во- (кількість кімнат)
рої
у будинку (квартирі ) зві у будинку (квартирі)
за адресою _____________________ сті за адресою _____________________
(вулиця, проспект, провулок) (вулиця, проспект, провулок)
будинок N _____ будинок N _____
квартира N _____ квартира N _______
Підстава видачі ордера _________ Підстава видачі ордера _________
________________________________ ________________________________
Дані про особу, на ім'я якої Склад сім'ї
видано ордер ___________________ --------------------------------
________________________________ | N |Прізвище, ім'я,|Родинні |
(місце роботи і посада) |п/п|по батькові |відносини |
Склад сім'ї | | |на ім'я |
-------------------------------- | | |якої |
| N |Прізвище, ім'я,|Родинні | | | |виданий |
|п/п|по батькові |відносини | | | |ордер |
| | |з особою, | --------------------------------
| | |на ім'я | ________________________________
| | |якої | ________________________________
| | |видано | ________________________________
| | |ордер | ________________________________
--------------------------------
________________________________ Голова сільської
________________________________ ради (підпис)
________________________________ _________________________ Печатка
_______
Голова сільської _____ Цей ордер є єдиною підставою для
ради вселення в надане службове жиле ____________ ________ приміщення.
(підпис) При вселенні ордер здається до
відповідної
Ордер одержав ________ Дата житлово-експлуатаційної
_____________ (підпис) одержання організації.
_________ Ордер дійсний протягом 30 днів.
Секретар сільської ради Валентина МОСТИКА
Додаток № 3
до Положення про порядок надання та користування службовими приміщеннями житлового фонду, що перебуває у комунальній власності Покровської територіальної громади
ДОГОВІР
найму службового житлового приміщення
«___» _________ 20____р. с. Покровське
___________________________________________________, в особі ___________________________________________________, (далі – Наймодавець), який діє на підставі ___________________________________________________, та
________________________________________________________, (далі – Наймач), серія і номер паспорта _______________, виданий ___________________________________________________,
уклали даний договір про наступне:
1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ ТА ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. За даним договором найму Наймодавець надає Наймачеві та членам його сім’ї у користування службове житлове приміщення, придатне для постійного проживання в ньому відповідно до акту приймання-передачі, що є невід'ємною частиною цього договору.
1.2. За даним договором надається наступне службове житлове приміщення за адресою: _______________________________________________( далі – Приміщення), та загальною площею_________м.кв.
1.3. Сторони підтверджують, що на момент передачі Приміщення, що передається у найм, недоліки житлового приміщення відсутні і у Наймача немає будь-яких претензій з приводу стану Приміщення.
1.4. Відповідно до договору, крім Наймача, в приміщенні будуть постійно проживати члени сім’ї наймача:
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
1.5. Громадяни, що постійно проживають разом з Наймачем, мають рівні права по користуванню приміщенням. Відносини між Наймачем і такими громадянами визначаються законом. Відповідальність перед Наймодавцем за дії громадян, що постійно проживають із Наймачем, у випадку порушення ними умов даного договору найму, несе Наймач.
1.6. Інші громадяни можуть бути вселені в Приміщення за згодою Наймодавця, Наймача і громадян, що постійно проживають із Наймачем, у якості постійно проживаючих з Наймачем. Неповнолітні діти Наймача вселяються без згоди Наймодавця.
1.7. Службове жиле приміщення надається працівникам на час виконання ними службових обов’язків.
2. ПЕРЕДАЧА ПРИМІЩЕННЯ НАЙМАЧУ
2.1. Сторони домовились, що Приміщення та майно, передаються Наймодавцем та повинні бут прийняті Наймачем протягом 5 (п’яти) днів з моменту укладення цього Договору.
2.2. Передача Приміщення в найм оформлюється актом приймання-передачі.
2.3. Приміщення та майно вважаються фактично переданими у найм з моменту підписання акту приймання-передачі Приміщення.
2.4. В момент підписання акту приймання-передачі Наймодавець зобов’язаний передати Наймачеві ключі від Приміщення.
3. Обов'язки сторін за даним договором
3.1. Наймодавець зобов'язується:
- передати Наймачеві приміщення в стані, придатному для проживання;
- наймодавець має також інші передбачені актами законодавства зобов'язання.
3.2. Наймач зобов'язується:
- використати приміщення виключно за цільовим призначенням, забезпечувати схоронність Приміщення й підтримувати його в належному стані;
- дотримуватися статті 179 Житлового кодексу України, забезпечувати належне утримання житлового приміщення, не допускати безгосподарного користування ним, своєчасно вживати заходів до усунення недоліків, виявлених у наданні житлово-комунальних послуг, що виникли з його вини;
- не допускати руйнування та зміни конструкції житлового приміщення, проведення робіт з його перепланування та переобладнання інженерних систем;
- проводити за власний рахунок ремонт і заміну санітарно-технічних приладів, пристроїв та обладнання, що вийшли з ладу;
- відбудовувати пошкоджене житлове приміщення та відшкодовувати інші збитки, завдані ним та членами його сім'ї наймодавцю, іншим мешканцям будинку;
- не вчиняти дій, що порушують права та зачіпають інтереси інших мешканців будинку;
- дотримуватися правил користування приміщеннями житлових будинків, санітарних і протипожежних правил та вимог інших нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;
- не здійснювати перебудову й реконструкцію приміщення без згоди Наймодавця;
- самостійно укласти договори на надання житлово-комунальних послуг та оплачувати надані житлово-комунальні послуги у строки, встановлені договором або законом;
- здійснювати поточний ремонт приміщення;
- передати наймодавцю житлове приміщення у разі його звільнення в належному технічному і санітарному стані з оформленням акту приймання-передачі. У разі коли майно передається наймодавцю у пошкодженому стані порівняно із станом, зафіксованим в акті приймання-передачі під час надання житлового приміщення у наймання, відшкодувати заподіяні збитки за рахунок власного майна та/або майна членів його сім'ї, які проживали в зазначеному приміщенні разом з ним;
- безперешкодно допускати Наймодавця до Приміщення.
Наймач має також інші, передбачені актами законодавства, зобов'язання.
4. Права сторін
4.1. Наймодавець має право вимагати від наймача:
- вимагати від наймача своєчасно вносити плату за надані житлово-комунальні послуги;
- вимагати від наймача дотримуватися вимог правил користування приміщеннями житлових будинків, санітарних і протипожежних правил та інших нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;
- вимагати від наймача своєчасно вживати заходів до усунення недоліків, пов'язаних з наданням житлово-комунальних послуг, що виникли з вини наймача;
- вимагати в судовому порядку виселення наймача, членів його сім’ї або інших осіб, які проживають разом з ним, без надання іншого житла, якщо вони систематично псують чи руйнують приміщення або використовують його не за призначенням.
- на доступ в житлове приміщення для усунення пошкоджень санітарно-технічного та інженерного обладнання, його встановлення і заміни, проведення в установленому актами законодавства порядку технічного та профілактичного огляду, а також перевірки показань приладів обліку води, тепла та газу;
- під час аварійних ситуацій проникати у житлові приміщення (квартири) у разі відсутності наймача або членів його сім’ї у порядку, встановленому законодавством.
- вимагати від наймача відшкодовувати збитки, завдані наймачем та членами його сім'ї житловому приміщенню або майну наймодавця, інших мешканців будинку;
- вимагати від наймача звільнити займане житлове приміщення у разі розірвання цього договору із складенням акту приймання-передачі.
4.2. Наймодавець має також інші, передбачені актами законодавства, права.
4.3. Наймач має право:
- змінити замки вхідних дверей та кімнат, укріплювати вхідні двері;
- установлювати сигналізацію та інші системи охорони Приміщення;
- вселяти відповідно до законодавства в займане ним житло інших осіб, що є членами сім’ї відповідно до Сімейного кодексу України, Житлового кодексу України;
- на збереження житлового приміщення у разі тимчасової відсутності його та членів його сім’ї на підставах і в межах строків, передбачених законодавством.
4.4. Наймач має також інші, передбачені актами законодавства, права.
5. ПОРЯДОК ПОВЕРНЕННЯ ПРИМІЩЕННЯ
5.1. Після припинення трудових відносин з підприємством, установою, організацією або органом місцевого самоврядування, зазначених у п.3 розділу І цього Положення, наймач підлягає виселенню з службового приміщення з усіма особами, які з ними проживають, та зобов'язаний передати Наймодавцю приміщення, що було передане Наймодавцем у найм відповідно до умов цього Договору в місячний термін з моменту припинення трудових відносин.
5.2. Повернення приміщення оформлюється відповідним актом приймання-передачі.
5.3. Протягом строку, передбаченого п. 5.1 цього Договору, Наймач зобов'язаний виїхати з приміщення та підготувати його до передачі Наймодавцю.
5.4. Сторони домовились про те, що приміщення є фактично переданим Наймодавцю з моменту підписання акту приймання-передачі житлового приміщення.
5.5. У момент підписання акту приймання-передачі приміщення, Наймодавець перевіряє стан житлового приміщення, а Наймач передає Наймодавцю ключі від житлового приміщення.
5.6. Наймач зобов'язаний передати житлове приміщення та майно Наймодавцю у тому самому стані, в якому воно було передано в найм з урахуванням нормального зносу.
6. РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ
6.1. Наймач вправі за згодою інших громадян, що постійно проживають із ним, у будь-який час розірвати даний договір з письмовим попередженням Наймодавця за 1 місяць.
6.2. Даний договір може бути розірваний на вимогу Наймодавця у випадках:
- розірвання трудових відносин;
- невнесення Наймачем плати за комунальні послуги більше, ніж за 3 місяці поспіль;
- придбання наймачем та членами його сім'ї у власність житлового приміщення на території Покровської сільської ради;
- систематичне порушення наймачем та членами його сім'ї правил користування житловим приміщенням, його руйнування чи псування, а також використання житлового приміщення не за призначенням, порушення громадського порядку, прав і законних інтересів сусідів, що унеможливлює спільне проживання в одному житловому будинку, порушення умов договору найму службового житла після письмового попередження наймача.
6.3. Даний договір може бути розірваний на вимогу кожної зі сторін у договорі:
- якщо приміщення перестає бути придатним для постійного проживання, а також у випадку його аварійного стану;
- в інших випадках, передбачених житловим законодавством.
6.4. У випадку розірвання договору найму в судовому порядку Наймач і інші громадяни, що проживають у приміщенні до моменту розірвання договору, підлягають виселенню із приміщення.
6.5. В усіх випадках розірвання договору найму приміщення підлягає поверненню в порядку, передбаченому розділом 5 цього Договору.
7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
7.1. У разі порушень своїх зобов’язань за цим Договором сторони несуть відповідальність, визначену законодавством України та цим Договором. Порушення зобов’язань за Договором є його невиконання або неналежне виконання, тобто виконання з порушенням умов, визначених змістом Договору.
7.2. Сторона, яка своїми діями завдала збитків іншій стороні, повинна їх відшкодувати у повному обсязі. Відшкодування завданих збитків не звільняє сторону від виконання інших обов’язків за Договором.
7.3. Наймач, у разі заподіяння ним шкоди житлу чи майну третіх осіб, зобов’язаний відшкодувати таку шкоду у повному обсязі.
7.4. При погіршенні стану або знищенні житлового приміщення з вини Наймача він відшкодовує Наймодавцю збитки в розмірі вартості ремонту або відновлення, крім випадків, якщо відповідні ризики було застраховано і розмір страхового відшкодування більше розміру завданих збитків.
7.5. Наймодавець, Наймач та члени його сім'ї за порушення умов цього Договору несуть відповідальність згідно із законодавством.
7.6. Повнолітні члени сім'ї наймача несуть солідарну з ним майнову відповідальність за зобов'язаннями, що випливають з договору найму службового жилого приміщення.
7.7. Усі спори, пов’язані з виконання Договору, вирішуються сторонами шляхом переговорів. Якщо спір не можливо вирішити таким чином, він вирішується в судовому порядку згідно з чинним законодавством України.
8. ІНШІ УМОВИ
8.1. Цей договір набирає чинності з моменту передачі та прийняття Приміщення відповідно до акту приймання-передачі.
8.2. Зміни до цього договору можуть бути внесені за згодою сторін з оформленням додаткового додаткової угоди до договору.
Додатковий угода та додатки до нього є невід'ємною частиною цього договору.
8.3. Усі правовідносини, що виникають у зв'язку з виконанням умов цього договору і не врегульовані ним, регламентуються актами чинного законодавства України.
8.4. Цей договір укладений на ___ сторінках у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної сторони.
8.5. Усі зміни та доповнення до цього Договору є чинними за умови їх складення у письмовій формі та підписання обома Сторонами.
8.6. Своїм підписом під цим Договором кожна зі Сторін Договору відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» надає іншій Стороні однозначну беззастережну згоду (дозвіл) на обробку персональних даних у письмовій та/або електронній формі в обсязі, що міститься у цьому Договорі, та інших документах, що стосуються цього Договору, з метою забезпечення реалізації цивільно-правових, адміністративних, податкових відносин та у сфері бухгалтерського обліку, а також підтверджує, що повідомлена про включення персональних даних до бази персональних даних іншої Сторони, права як суб’єкта персональних даних, мету збору цих даних та осіб, яким ці дані передаються.
9. РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН
Наймодавець: Наймач:
_________________ _________________
_________________ _________________
_________________ _________________
М. П. М. П.
З Правилами користування приміщеннями житлових будинків і прибудинковими територіями ознайомлений.
(дата)____________ _____________________ (підпис)