Тренінг з комунікації
Покровську сільську раду запрошено до участі у тренінгу "Як змінювати поведінку людей у громадах за допомогою комунікації?" у рамках україно-швейцарського проєкту "Діємо для здоров'я", який відбувся в м.Дніпро 7 жовтня - 8 жовтня 2021 року. Від нашої громади у тренінгу залучені до активностей проєкту "Діємо для здоров'я" три представники.
Щоб промотувати здоровий спосіб життя і займатися профілактикою неінфекційних (і не тільки) захворювань серед людей у громаді, потрібно просто до громади говорити. Але часом це буває не просто? Як підібрати що саме говорити? В якій формі? Як мотивувати людей робити щось або ж не робити чогось іншого?
Це все про комунікацію. І про зміну поведінки людей за допомогою комунікації.
Тож за 2 дні тренінгу з нами пропрацювали основні проблеми із поведінкою людей, яка шкодить їхньому здоров'ю і яка може призвести до розвитку неінфекційних захворювань. Під час тренінгу ми дізналися, як визначити цільову аудиторію та зрозуміти її потреби, як сформулювати ключові повідомлення, що допоможуть змінити поведінку, обрати канали комунікації, оцінити її ефективність.
Після тренінгу наша громада планує розробити план, що треба зробити, впровадити чи змінити у громаді, аби змінити поведінку людей щодо основних проблем із здоровим способом життя, щоб робити людей у нашій громаді здоровішими, а саме, як запобігти шкідливим звичкам.
Команда тренерів та організаторів заходу була вражена рівнем нашої вмотивованості та залучення під час навчання, отримала велике задоволення від роботи з нашою групою.
Наше домашнє завдання:
Зробити повідомлення про заповнення анкети для оцінки потреб населення стосовно здоров'я. Для цього ми будемо визначати цільову аудиторію (подивитись, люди яких вікових груп переважають у нашому опитуванні і кого ще не вистачає - інформація має бути в експерта ЗУРЦ, який відповідає за наш регіон). Потім визначимо канали для розповсюдження повідомлення серед нашої цільової групи, розробимо повідомлення та поширимо через визначені канали. Через деякий час ми поділимося інформацією, як спрацювало це повідомлення, чи вдалося змотивувати людей заповнити анкету і завдяки чому досягнули успіхів.