Дніпропетровська філія «Газмережі» опрацювала 46 тис. звернень з початку року
Дніпропетровська філія «Газмережі» завжди дбає про своїх клієнтів, тому постійно знаходиться з ними на зв’язку. Щоденно спеціалісти Дніпропетровської філії «Газмережі» консультують споживачів по телефону, приймають у Центрах обслуговування клієнтів, відповідають на повідомлення і коментарі у соцмережах.
З початку 2024 року до газорозподільної компанії Дніпропетровщини звернулися понад 46 тисяч мешканців області. Зокрема:
• 15 тисяч — зателефонували у контакт-центр;
• 30,8 тисяч — завітали на прийом у Центри обслуговування в області;
• 320 — написали у соцмережах.
На території Дніпропетровської області знаходиться 26 Центрів обслуговування клієнтів, де мешканці мають змогу отримувати якісні послуги у комфортних умовах.
Завітавши до них, можна:
- отримати фахову консультацію з питань щодо розподілу газу;
- написати заяву на приєднання до системи газопостачання;
- замовити проєктну та технічну документацію;
- отримати консультацію щодо реконструкції систем газопостачання;
- замовити комплексні послуги із встановлення чи заміни обладнання, газифікації під ключ, технічне обслуговування внутрішніх газових мереж та приладів.
Окрім цього клієнти можуть зателефонувати із питаннями, що стосуються доставки блакитного палива, у контакт-центр за номерами:
- 066-300-2-888 (Vodafone);
- 098-300-2-888 (Kyivstar);
- 093-300-2-888 (Lifecell);
- 057-708-01-87 (Укртелеком);
- 056-747-36-35 (Укртелеком).
Для швидкої консультації необхідно натиснути цифру «8», дочекатися з’єднання з оператором ГК «Нафтогаз України» та попросити з’єднати зі спеціалістом Дніпропетровської філії «Газмережі».
Фахівці газорозподільної компанії регіону працюють, щоб забезпечити надійний сервіс і відповісти на всі запитання клієнтів щодо розподілу газу у регіоні.
Все для зручності споживачів природного газу Дніпропетровщини!
Офіційні сторінки Дніпропетровської філії «Газмережі» у соціальних мережах:
Фейсбук - https://www.facebook.com/dnp.
Телеграм - https://t.me/dnpgazmerezhi