Дніпропетровська філія «Газмережі»: коли газовій колонці необхідна діагностика чи ремонт
Газове обладнання є невід'ємною частиною газифікованого помешкання, забезпечуючи споживачам зручність та комфорт. Проте важливо пам'ятати про власну безпеку під час експлуатації газових приладів. Тому Дніпропетровська філія «Газмережі» радить ознайомитися з ознаками, які вказують на несправність газової колонки.
Деталі, на які варто звернути увагу:
- при згоранні газу утворюється кіптява, падає чорна сажа;
- з колонки капає/протікає вода;
- не запалюється чи гасне пальник;
- при роботі колонки чути незвичний шум;
- прилад не вимикається або не гріє воду;
- температура води перевищує задані параметри;
- колонка перегрівається, у результаті чого гасне полум'я.
У випадку, якщо клієнти помітили подібні ознаки, їм необхідно терміново звернутися до спеціалістів, аби вони провели діагностику, і у разі потреби, подальший ремонт газового приладу. Викликати майстра можна, звернувшись у найближчий Центр обслуговування клієнтів на Дніпропетровщині.
За рекомендаціями виробників, обслуговувати газову колонку необхідно щорічно, незважаючи на пору року.
Якщо стежити на станом газового обладнання і регулярно проводити профілактичний огляд, то таким чином можна збільшити термін експлуатації газових приладів.
Періодична перевірка газового устаткування = гарантія безпеки споживачів!
Офіційні сторінки Дніпропетровської філії «Газмережі» у соціальних мережах:
Фейсбук - https://www.facebook.com/dnp.
Телеграм - https://t.me/dnpgazmerezhi
Пресцентр
Дніпропетровської філії
ТОВ «Газорозподільні мережі України»
email: press.dnp@grmu.com.ua
тел. контакт-центру для споживачів:
066-300-2-888 (Vodafone);
098-300-2-888 (Kyivstar);
093-300-2-888 (Lifecell);
057-708-01-87 (Укртелеком);
056-747-36-35 (Укртелеком).