Покровська сільська рада
Нікопольський район, Дніпропетровська область
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Оператор ГРМ області нагадує, що заборонено робити при виявленні витоку газу

Дата: 09.04.2024 16:15
Кількість переглядів: 74

Фото без опису

Дніпропетровська філія «Газмережі» нагадує споживачам регіону, що категорично заборонено застосовувати відкритий вогонь для виявлення витоків газу. Це може спричинити виникнення аварійної ситуації: пожежі або вибуху.

Крім цього забороняється: вмикати та вимикати освітлення і будь-які електроприлади, використовувати електричні дзвінки квартир, допускати людей у загазоване приміщення (зону).

Виявити витік блакитного палива споживачі регіону можуть самостійно. Дніпропетровська філія «Газмережі» нагадує, як це зробити:

1.За запахом: природний газ не має запаху, однак до нього додають спеціальну речовину — одорант. Він має специфічний неприємний запах, який зазвичай порівнюють із запахом «тухлих яєць».

2.На слух: у місцях стиків та з’єднань труб і шлангів, газ може витікати із шиплячим звуком.

3.На дотик: для цього слід провести рукою вздовж стиків, фланцевих з'єднань газопроводу. Якщо відчуваєте холодне повітря, що йде з труби, значить витік є.

4. Візуально: на відкритій місцевості, в місці витоку газу взимку може побуріти сніг, або влітку пожовтіти трава; також на поверхні води можуть з’являтися бульбашки.

Також у виявленні запаху газу допоможуть спеціальні пристрої, такі як сигналізатори газу. Вони встановлюються у кімнаті біля газових приладів, і у разі витоку природного газу повідомляють про небезпеку за допомогою спеціального звукового сигналу.

Якщо відчули запах газу, треба негайно перекрити вентилі газопостачання, провітрити приміщення та зателефонувати за номером «104» до аварійно-диспетчерської служби Дніпропетровської філії «Газмережі».

Будьте відповідальними та бережіть себе!

 

Пресцентр
Дніпропетровської філії

ТОВ «Газорозподільні мережі України»

Фото без опису

email: press.dnp@grmu.com.ua

тел. контакт-центру для споживачів:
▪066-300-2-888 (Vodafone);

▪098-300-2-888 (Kyivstar);

▪093-300-2-888 (Lifecell);

▪057-708-01-87 (Укртелеком);

▪056-747-36-35 (Укртелеком).


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь