Дніпропетровська філія «Газмережі»: як діяти із платою за доставку газу у разі пошкодженого житла
Дніпропетровська область щодня страждає від російської агресії. Систематичні обстріли регіону призводять до руйнування або пошкодження сотні будинків. Тому, звернувшись до газорозподільної компанії Дніпропетровщини, можна офіційно призупинити нарахування за розподіл блакитного палива на період неможливості використання природного газу.
Якщо помешкання клієнтів Дніпропетровської філії «Газмережі» постраждало від ворожої атаки і воно знаходиться на територіях, де ведуться (велися) бойові дії (відповідно до Наказу Мінреінтеграції від 22.12.2022 № 309), компанія може провести перерахунок/призупинення нарахувань за розподіл газу споживачам. На Дніпропетровщині – це Нікопольський, Криворізький, Синельниківський райони.
Оператор ГРМ може зробити перерахунок:
- на основі даних про пошкоджені об’єкти, отриманих від обласної військової адміністрації;
- на основі звернення власника пошкодженої будівлі;
- якщо пошкодження виявлені при обстеженні системи газопостачання працівниками компанії.
Споживач також має змогу самостійно звернутися до газорозподільної компанії Дніпропетровщини у разі пошкодження нерухомого майна. Для цього необхідно:
Варіант 1: надіслати лист на електронну адресу Дніпропетровської філії «Газмережі» - office.dnp@grmu.com.ua. У листі вказати особовий рахунок (починається з 0320), повну адресу, ПІБ власника. Детально описати суть звернення, додати фото (якщо є), вказати дату руйнації.
Варіант 2: звернутися фізично у Центр обслуговування клієнтів у регіоні, де фахівці допоможуть написати заяву. При собі мати всі необхідні документи (паспорт, номер платника податків), Акт про пошкодження/руйнування житлового будинку та документ, що підтверджує дату руйнації (надається Органами державної влади, ДСНС).
Після цього проводиться перерахунок або призупинення нарахувань до моменту відновлення будівлі та системи газопостачання.
Пресцентр
Дніпропетровської філії
ТОВ «Газорозподільні мережі України»
email: press.dnp@grmu.com.ua
тел. контакт-центру для споживачів:
066-300-2-888 (Vodafone);
098-300-2-888 (Kyivstar);
093-300-2-888 (Lifecell);
057-708-01-87 (Укртелеком);
056-747-36-35 (Укртелеком).