Покровська сільська рада
Нікопольський район, Дніпропетровська область
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Дніпропетровська філія «Газмережі» нагадує, як виявити витік природного газу

Дата: 29.04.2024 13:03
Кількість переглядів: 113

Фото без опису

Газорозподільна компанія області закликає мешканців Дніпропетровщини бути обережними при використанні природного газу в побуті. Лише за умови дотримання правил користування газовими приладами можна гарантувати безпеку, комфорт і затишок у своїх помешканнях.  

Виявити витік блакитного палива споживачі можуть самостійно. Дніпропетровська філія «Газмережі» нагадує, як це зробити: 

1) за запахом: природний газ не має запаху, однак до нього додають спеціальну речовину – одорант. Він має специфічний неприємний запах, який зазвичай порівнюють із запахом «тухлих яєць».  

2) на слух: у місцях стиків та з’єднань труб і шлангів, газ може витікати із шиплячим звуком. 

3) на дотик: для цього слід провести рукою вздовж стиків, фланцевих з'єднань газопроводу. Якщо відчувається холодне повітря, що йде з труби, значить витік є. 

4) візуально: на відкритій місцевості, у місці витоку газу взимку може побуріти сніг, або влітку пожовтіти трава. Також на поверхні води можуть з’являтися бульбашки. 

Якщо відчули запах газу, треба негайно перекрити вентилі газопостачання, провітрити приміщення та зателефонувати за номером 104.

Окрім вищеперелічених способів, виявити витік блакитного палива допоможуть спеціальні пристрої, такі як сигналізатори газу. Вони обладнані спеціальними датчиками, які вимірюють концентрацію природного газу в повітрі. Коли прилад фіксує перевищення допустимої норми — одразу сигналізує про це.   

У випадку спрацювання сигналу – необхідно негайно звернутися за допомогою до аварійної газової служби. Адже при концентрації в повітрі 5-15% природного газу утворюється суміш, що може вибухнути.     

Будьте відповідальними та бережіть себе!

 

Пресцентр
Дніпропетровської філії

ТОВ «Газорозподільні мережі України»

Фото без опису

email: press.dnp@grmu.com.ua

тел. контакт-центру для споживачів:
▪066-300-2-888 (Vodafone);

▪098-300-2-888 (Kyivstar);

▪093-300-2-888 (Lifecell);

▪057-708-01-87 (Укртелеком);

▪056-747-36-35 (Укртелеком).


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь