Оголошення про проведення конкурсу на зайняття вакантної посади директора Комунального некомерційного підприємства «Покровський центр первинної медико-санітарної допомоги» Покровської сільської ради
Покровська сільська рада, що розташована за адресою с. Покровське, вул. Калнишевського 19 б, оголошує конкурс на зайняття вакантної посади директора Комунального некомерційного підприємства «Покровський центр первинної медико-санітарної допомоги» Покровської сільської ради.
І. Правові підстави проведення конкурсу:
Закон України від 19 листопада 1992 № 2801-XII «Основи законодавства України про охорону здоров'я» (зі змінами та доповненнями);
постанова Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2017 року № 1094 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я» (далі – Порядок №1094);
рішення Покровської сільської ради від 24 квітня 2024 № 2589 - 45/VIII «Про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади директора Комунального некомерційного підприємства «Покровський центр первинної медико-санітарної допомоги» Покровської сільської ради та початок формування персонального складу конкурсної комісії»;
рішення Покровської сільської ради від 17 травня 2024 № 2626 - 46/VIII «Про затвердження персонального складу конкурсної комісії для проведення конкурсу на зайняття вакантної посади директора Комунального некомерційного підприємства «Покровський центр первинної медико-санітарної допомоги» Покровської сільської ради».
ІІ. Найменування, юридичне та фактичне місцезнаходження закладу, основні напрями його діяльності з додержанням вимог законодавства про інформацію з обмеженим доступом, статут, структура закладу, а також кошторисні призначення для фінансового забезпечення діяльності закладу:
Повне найменування Підприємства:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПОКРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ» ПОКРОВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ;
Скорочене найменування Підприємства:
КНП «ПЦПМСД» ПСР.
Місце знаходження Підприємства:
вул. Калнишевського, буд.19 б, с. Покровське, Нікопольський район,
Дніпропетровська область, 53273, Україна.
Основні напрями діяльності КНП «ПЦПМСД» ПСР:
КВЕД 86.10 Діяльність лікарняних закладів.
Основною метою створення Підприємства є надання первинної медичної допомоги та здійснення управління медичним обслуговуванням населення, що постійно проживає (перебуває) на території Покровської сільської ради, а також вжиття заходів з профілактики захворювань населення та підтримки громадського здоров’я.
Відповідно до покладених завдань Підприємство забезпечує:
2) проведення заходів масової та індивідуальної профілактики інфекційних захворювань;
3) раннє виявлення та профілактику неінфекційних захворювань, визначення груп підвищеного ризику;
4) раннє виявлення та профілактику інфекційних захворювань, у тому числі соціально небезпечних;
5) проведення санітарно-просвітницької роботи, навчання населення здоровому способу життя, основам надання самодопомоги та взаємодопомоги;
6) проведення скринінгу захворювань, раннє виявлення яких веде до зменшення інвалідизації і смертності населення;
7) надання паліативної допомоги пацієнтам на останніх стадіях перебігу невиліковних захворювань, яка включає комплекс заходів, спрямованих на полегшення фізичних та емоційних страждань пацієнтів, моральну підтримку членів їх сімей;
8) здійснення відбору хворих для отримання санаторно-курортного лікування відповідно до показань;
9) проведення експертизи тимчасової втрати працездатності;
10) підготовку медичної документації для направлення осіб з ознаками стійкої втрати працездатності на медико-соціальну експертизу та на медико-соціальну реабілітацію;
11) виписку рецептів для пільгового забезпечення лікарськими засобами окремих груп населення та за певними категоріями захворювань відповідно до чинного законодавства;
12) управління та контроль якості надання медичної допомоги у своїх підрозділах;
13) наступність та послідовність медичного обстеження, лікування та реабілітацію пацієнтів у взаємодії з іншими ЗОЗ відповідно до медичного маршруту пацієнта, направлення пацієнтів для отримання інших видів медичної допомоги; створення на базі амбулаторій умов для проведення виїзних прийомів лікарями-спеціалістами ЗОЗ вторинного рівня;
14) взаємодію своїх структурних та відокремлених структурних підрозділів з дошкільними навчальними закладами, навчальними закладами, соціальними службами, правоохоронними органами, підприємствами, установами та організаціями, засобами масової інформації, громадськими організаціями, органами місцевого самоврядування в інтересах збереження та зміцнення здоров’я населення;
15) реалізацію права громадян вільно вибирати лікаря, що надає ПМД, у тому числі лікаря загальної практики - сімейного лікаря, що провадить господарську діяльність з медичної практики як фізична особа-підприємець, що перебуває з Підприємством у цивільно-правових відносинах, лікаря-терапевта дільничного, лікаря-педіатра дільничного Підприємства;
16) надання роботодавцю повідомлення про звернення потерпілого з посиланням на нещасний випадок на виробництві або про наявність підозри про гостре професійне захворювання;
17) проведення організаційно-методичної роботи з надання ПМД у своїх підрозділах за такими напрямами:
- збір, узагальнення та контроль достовірності статистичної інформації;
- надання звітів та оперативної інформації до територіальних інформаційно-аналітичних центрів медичної статистики;
- аналіз стану здоров’я населення;
- вивчення і прогнозування потреби населення у ПМД;
- планування лікувально-профілактичних заходів відповідно до потреб населення;
- аналіз доступності ПМД для населення, планування розвитку мережі та її кадрового забезпечення;
- організація підвищення професійної кваліфікації кадрів, у тому числі навчання за напрямом визначеної спеціалізації;
- впровадження сучасних методів профілактики, діагностики, лікування та реабілітації хворих, сучасних інформаційних технологій;
- впровадження та вдосконалення системи управління якістю надання ПМД;
18) проведення аналізу стану фінансового забезпечення Підприємства, його підрозділів та розробку фінансових планів;
19) здійснення закупівлі лікарських засобів, виробів медичного призначення, медичного обладнання та інвентаря, інших засобів, необхідних для функціонування Підприємства та його підрозділів;
20) утримання будівель, споруд і технічних засобів Підприємства та його підрозділів у належному стані;
21) технічне обслуговування медичного обладнання у підрозділах Підприємства;
22) контроль за використанням матеріально-технічних ресурсів у підрозділах Підприємства;
23) облік матеріальних цінностей, у тому числі медичного обладнання та інвентарм;
24) планування та організацію проведення планово-попереджувальних ремонтів, ремонтно-будівельних робіт на об’єктах Підприємства та організацію налагоджувальних робіт при підготовці до експлуатації медичної апаратури та обладнання;
25) спеціальне навчання і перевірку знань з питань охорони праці посадових осіб ЦПМСД та працівників, зайнятих на роботах з підвищеною небезпекою;
26) зберігання, перевезення, придбання, пересилання, відпуск, використання, знищення наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів та прекурсорів, замісників їх аналогів, отруйних та сильнодіючих речовин (засобів) згідно з вимогами чинного законодавства України;
27) надання будь-яких послуг інших суб’єктам господарювання, що надають первинну медичну допомогу на території Покровської сільської ради;
28) інші функції, що випливають із покладених на Підприємство завдань.
Статут та структуру КНП «ПЦПМСД» ПСР затверджено рішенням сесії Покровської сільської ради від 26 лютого 2021 №110-6/VIII «Про створення комунального некомерційного підприємства «Покровський центр первинної медико-санітарної допомоги» Покровської сільської ради, затвердження Статуту про нього».
Відповідно до рішень Покровської сільської ради від 24 листопада 2023 № 2392-39 /VIII «Про програму фінансової підтримки Комунального некомерційного підприємства «Покровський центр первинної медико-санітарної допомоги» Покровської сільської ради на 2024 рік» та від 15 лютого 2024 року № 2497-43/VІІІ «Про програму місцевих стимулів для медичних працівників КНП «Покровський центр первинної медико-санітарної допомоги» Покровської сільської ради на 2024-2026 роки» на поточну дату заплановані кошти для фінансового забезпечення діяльності КНП «ПЦПМСД» ПСР на загальну суму 6 484 551,0 грн.
ІІІ. Дата початку, кінцевий строк і адреса приймання документів для участі у конкурсі:
Дата початку приймання документів для участі у конкурсі:
23.05.2024 року.
Кінцевий строк приймання документів для участі у конкурсі:
20.06.2024 року
Документи подаються до Покровської сільської ради з понеділка по четвер з 08:00 год. до 17:00 год., п’ятниця з 08:00 год до 15:45 год.
Адреса приймання документів для участі в конкурсі:
каб. № 3, вул. Калнишевського, буд.19 б, с. Покровське, Нікопольський район, Дніпропетровська область, 53273, Україна.
IV. Номер телефону та адреса електронної пошти для довідок:
Моб. тел. 099-918-95-66
е-mаіl:sel-sovet@ukr.net
V. Перелік документів, що подаються претендентом для участі в конкурсі:
1) копія паспорта громадянина України;
2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади за формою згідно з додатком 1 до Порядку №1094 (додається);
3) резюме у довільній формі;
4) автобіографія;
5) копія (копії) документа (документів) про освіту, науковий ступінь, вчене звання, кваліфікаційна категорія, підвищення кваліфікації, які підтверджують відповідність претендента кваліфікаційним вимогам до керівника закладу охорони здоров’я, а також копія трудової книжки або інших документів, що підтверджують досвід роботи;
6) згода на обробку персональних даних згідно з додатком 2 до Порядку №1094 (додається);
7) конкурсна пропозиція обсягом не більше 15 сторінок друкованого тексту в паперовій та електронній формі;
8) довідка МВС про відсутність судимості;
9) медичні довідки про стан здоров’я, щодо перебування особи на обліку у психоневрологічному та наркологічному закладі охорони здоров’я за формами, затвердженими МОЗ;
10) попередження стосовно встановлених Законом України «Про запобігання корупції» вимог та обмежень, підписане претендентом на посаду, за формою згідно з додатком 3 до Порядку №1094 (додається);
11) заява про відсутність у діях особи конфлікту інтересів згідно із додатком 4 до Порядку №1094 (додається);
12) підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (відповідно до абзацу першого частини третьої статті 45 Закону України «Про запобігання корупції»).
Документи, крім заяви про участь у конкурсі, подаються в запечатаному вигляді!
Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).
Відповідальність за достовірність поданих документів несе претендент.
VI. Вимоги до претендента та конкурсної пропозиції:
1. Пунктом 1 ДОВІДНИКА кваліфікаційних характеристик професій працівників ВИПУСК 78 Охорона здоров'я, затверджених Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 29 березня 2002 р. № 117, визначено кваліфікаційні вимоги до претендента, а саме:
вища освіта II рівня за ступенем магістра спеціальності галузі знань "Управління та адміністрування" або "Публічне управління та адміністрування", або "Право", або "Соціальні та поведінкові науки", або "Гуманітарні науки", або "Охорона здоров'я" та спеціалізацією "Організація і управління охороною здоров'я".
Стаж роботи на керівних посадах:
не менше 3-х років стажу за основною спеціальністю або одного року на керівних посадах.
Повинен знати: Конституцію України, закони, постанови, укази, розпорядження, рішення та інші нормативно-правові акти органів державної влади і місцевого самоврядування, які регулюють порядок діяльності закладу охорони здоров'я; профіль, спеціалізацію й особливості структури закладу охорони здоров'я; податкове та екологічне законодавство; перспективи, вітчизняні і світові тенденції технологічного, технічного, економічного і соціального розвитку галузі і закладу охорони здоров'я; можливості ефективного використання виробничих потужностей, наявних технологічних процесів, їх реструктуризації або заміни; кадрові ресурси закладу охорони здоров'я; порядок розроблення і затвердження бізнес-планів, фінансових планів (у разі необхідності) та програм виробничо-господарської діяльності; ринкові методи господарювання та управління; кон'юнктуру ринку; порядок укладення і виконання господарських та фінансових договорів, галузевих тарифних угод, колективних договорів та регулювання соціально-трудових відносин; вітчизняні і зарубіжні досягнення науки та технології у відповідній галузі виробництва і досвід завоювання позицій на світових та регіональних ринках продукції; основи економіки, менеджменту, маркетингу, організацію виробництва, праці та управління; етику ділового спілкування та ведення переговорів; трудове законодавство, технології інформаційного забезпечення управління, форми та методи роботи із засобами масової інформації; правила ділового етикету; сучасні засоби комунікацій та зв'язку; сучасну наукову літературу та науково-практичну періодику за фахом; методику визначення потреби в лікарських засобах, медичних виробах, обладнанні; специфіку менеджменту і маркетингу в галузі охорони здоров'я.
2. Вимоги до конкурсної пропозиції:
Конкурсна пропозиція може містити проєкт плану розвитку закладу на середньострокову перспективу (три - п’ять років), в якому передбачаються:
план реформування закладу протягом одного року;
заходи з виконання завдань закладу і результати аналізу можливих ризиків, пропозиції з поліпшення економічних та фінансових показників закладу, підвищення ефективності його діяльності, запобігання корупції;
пропозиції щодо залучення інвестицій для розвитку закладу;
пропозиції (відомості) щодо очікуваної динаміки поліпшення основних показників діяльності закладу.
VІI. Умови оплати праці керівника закладу із зазначенням істотних умов контракту:
Умови оплати праці визначаються відповідно до контракту з керівником комунального закладу охорони здоров’я та не можуть бути меншими, ніж передбачено законодавством.
Типова форма контракту затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 року № 792 (зі змінами) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/792-2019-%D0%BF.
За рішенням органу управління встановлюються надбавки та доплати у відповідності до чинного законодавства.
VІIІ. Дата проведення конкурсу на зайняття вакантної посади директора Комунального некомерційного підприємства «Покровський центр первинної медико-санітарної допомоги» Покровської сільської ради:
24.06.2024 року о 10:00 год. - засідання конкурсної комісії з розгляду заяв претендентів і доданих до них документів.
Проведення конкурсу завершується в день ухвалення конкурсною комісією рішення про затвердження його результатів.
IX. Місце проведення конкурсу та адреса:
Покровський сільський Будинок культури
вул. Калнишевського, буд.18 д/1, с. Покровське, Нікопольський район, Дніпропетровська область, 53273, Україна.
Додаток 1
до Порядку №1094
Голові конкурсної комісії ______________
____________________________________
(прізвище, ім’я, по батькові)
____________________________________
____________________________________,
(прізвище, ім’я та по батькові претендента)
який (яка) проживає за адресою: ____________________________________
____________________________________,
____________________________________
(номер контактного телефону)
e-mail _________________@ ___________
(заповнюється друкованими літерами)
ЗАЯВА
Прошу допустити мене до участі в конкурсі на зайняття посади ______
_________________________________________________________________
(найменування посади та зазначення мотивів для зайняття посади)
Підтверджую достовірність інформації у поданих мною документах.
Інформацію про проведення конкурсу прошу повідомляти мені шляхом (проставляється позначка “+” навпроти одного із запропонованих способів):
□ надсилання листа на зазначену адресу;
□ надсилання електронного листа на зазначену електронну адресу;
□ телефонного дзвінка за номером ___________________________;
□ _______________________________________________________.
(в інший доступний спосіб)*
___ __________ 20___ р. ___________________
(підпис)
* У разі неможливості передачі інформації в обраний спосіб повідомлення надсилається на адресу зазначеної у цій заяві електронної пошти.
Додаток 2
до Порядку №1094
ЗГОДА
на обробку персональних даних
Я, _________________________________________________________,
(прізвище, ім’я, по батькові)
народився _____ ________________ 19__ р., документ, що посвідчує особу
(серія ___ № ________), виданий ____________________________________
________________________________________________________________,
відповідно до Закону України “Про захист персональних даних” (далі — Закон) даю згоду на:
обробку моїх персональних даних з первинних джерел у такому обсязі: відомості про освіту, професію, спеціальність та кваліфікацію, трудову діяльність, науковий ступінь, вчене звання, паспортні дані, дані про зареєстроване або фактичне місце проживання, біографічні дані, номери телефонів, дані про мою участь у міжнародних та європейських проектах;
використання персональних даних, що передбачає дії володільця персональних даних щодо їх обробки, в тому числі використання персональних даних відповідно до їх професійних чи службових або трудових обов’язків, дії щодо їх захисту, а також дії щодо надання часткового або повного права на обробку персональних даних іншим суб’єктам відносин, пов’язаних із персональними даними (стаття 10 Закону);
поширення персональних даних, що передбачає дії володільця персональних даних щодо передачі відомостей про фізичну особу (стаття 14 Закону);
доступ до персональних даних третіх осіб, що визначає дії володільця персональних даних у разі отримання запиту від третьої особи щодо доступу до персональних даних, доступ суб’єкта персональних даних до відомостей про себе (стаття 16 Закону).
Зобов’язуюся в разі зміни моїх персональних даних подати у найкоротший строк уточнену достовірну інформацію та оригінали відповідних документів для оновлення моїх персональних даних.
______ ______________20___ р. __________________
(підпис)
Додаток 3
до Порядку №1094
ПОПЕРЕДЖЕННЯ
про вимоги та обмеження, встановлені Законом України “Про запобігання корупції”
Про вимоги та обмеження, встановлені Законом України “Про запобігання корупції”, попереджений (попереджена).
________________ |
___________________ |
Додаток 4
до Порядку №1094
ЗАЯВА*
про відсутність конфлікту інтересів
Прізвище, ім’я, по батькові Місце роботи Номер контактного телефону Електронна адреса |
__________________________________________ __________________________________________ __________________________________________ __________________________________________
|
|
|
||
1. Чи наявні поточні інвестиції, вкладені Вами у суб’єкти господарювання, що можуть мати інтерес стосовно посади (найменування посади), зокрема прямі чи опосередковані інвестиції (наприклад, до холдингової компанії), крім інвестицій до інвестиційних фондів, недержавного пенсійного фонду та інших подібних інвестицій, які не контролюються Вами: |
|
|
_____________________________________________ _____________________________________________
|
так** ні |
|
2) комерційні підприємницькі інтереси (наприклад, спільне підприємство, партнерство)? _____________________________________________ _____________________________________________
|
так** ні |
|
2. Чи є Ви власником прав інтелектуальної власності, які можуть бути розширені або звужені за результатами роботи (назва посади), на: |
|
|
_____________________________________________ _____________________________________________
|
так** ні |
|
2) запатентоване ноу-хау? _____________________________________________ _____________________________________________
|
так** ні |
|
3. Чи проводили Ви протягом останніх чотирьох років експертну оцінку, пов’язану з державною реєстрацією, клінічними/доклінічними випробуваннями (дослідженнями) лікарських засобів, що може стосуватися посади (назва посади)? _____________________________________________ _____________________________________________
|
так** ні |
|
4. Чи перебували Ви протягом останніх чотирьох років на посаді, на якій Ви представляли або захищали інтереси, які можуть бути пов’язані з посадою (назва посади)? _____________________________________________ _____________________________________________
|
так** ні |
|
5. Чи отримували Ви будь-які платежі (крім компенсації оплати за проїзд) або гонорари за публічні виступи/ публікації, що можуть стосуватися посади (назва посади)? _____________________________________________ _____________________________________________
|
так** ні |
|
6. Чи наявні інші обставини, в тому числі пов’язані з приватним інтересом Ваших близьких осіб, що можуть сприйматися як вплив на Вашу об’єктивність та незалежність? _____________________________________________ _____________________________________________
|
так** ні |
Зазначаю, що ця заява правдива і містить повну інформацію.
Погоджуюся на оприлюднення зазначеної у цій заяві інформації на офіційному веб-сайті органу управління.
____ ______ 20___ р. ________________
(підпис)
* У цій заяві зазначаються обставини, що можуть становити приватний інтерес у сфері, в якій претендент на посаду планує виконувати свої службові обов’язки, що може вплинути на об’єктивність чи неупередженість прийняття ним рішень або на вчинення чи невчинення дій під час виконання повноважень.
До приватного інтересу належать фінансовий, професійний чи інший інтерес, а також інтерес, який може вплинути на результати такої роботи.
Також зазначається про такий інтерес близьких осіб претендента на посаду (осіб, які спільно проживають, пов’язані спільним побутом і мають взаємні права та обов’язки із претендентом (крім осіб, взаємні права та обов’язки яких із суб’єктом не мають характеру сімейних), у тому числі осіб, які спільно проживають, але не перебувають у шлюбі, а також незалежно від зазначених умов — чоловіка, дружини, батька, матері, вітчима, мачухи, сина, дочки, пасинка, падчерки, рідного брата, рідної сестри, діда, баби, прадіда, прабаби, внука, внучки, правнука, правнучки, зятя, невістки, тестя, тещі, свекра, свекрухи, усиновлювача чи усиновленого, опікуна чи піклувальника, особи, яка перебуває під опікою або піклуванням претендента) та у разі наявності інших осіб, з якими претендент на посаду має важливі спільні інтереси та які можуть бути сприйняті як втручання в його діяльність (наприклад, роботодавця, співробітників тощо).
Відповідь “так” на поставлені питання не має наслідком необрання на посаду.
** У разі проставлення позначки “+” навпроти відповіді “так” дайте пояснення у таблиці.
ЗАВАНТАЖИТИ оголошення документом.