Майже 5 тис. споживачів довірили ТО газових мереж в оселі фахівцям Дніпропетровської філії «Газмережі»
Дніпропетровська філія «Газмережі» рекомендує споживачам блакитного палива регулярно проводити технічне обслуговування внутрішніх газових мереж. Це дозволить бути впевненими у справності та надійності газового устаткування. Технічне обслуговування, яке виконують газовики регіону – це комплекс заходів, що спрямовані на перевірку, очищення приладів, регулювання та підтримку оптимальної роботи газових систем.
З початку 2024 року 4,9 тис. споживачів, із них 2,4 тис. комунально-побутових об’єктів та 2,5 тис. фізичних осіб в області, уклали договори з Дніпропетровською філією «Газмережі» на проведення технічного обслуговування (ТО) газового обладнання у своїх оселях. Під час проведення робіт фахівці ліквідували понад 2,9 тис. витоків газу.
У процесі обстеження газового устаткування газовики регіону:
- проводять контроль технічного стану обладнання;
- перевіряють систему на можливі витоки газу та усувають їх;
- проводять очищення, регулювання та інші дії для правильної роботи внутрішніх газових мереж та приладів.
Працівники Дніпропетровської філії «Газмережі» мають усі дозвільні документи та сертифіковане обладнання для проведення таких робіт.
Замовити послугу можна у відділі технічного обслуговування компанії та у найближчих Центрах обслуговування клієнтів. Адреси та графік можна переглянути на офіційному сайті компанії у розділі «Контакти» – https://dnp.grmu.com.ua/.
Важливо! Технічне обслуговування внутрішніх газових мереж, тобто тих, які знаходяться у помешканнях споживачів і обслуговування внутрішньобудинкових газових мереж у багатоквартирних будинках та гуртожитках, які є спільною власністю мешканців, є двома абсолютно різними послугами!
Пресцентр
Дніпропетровської філії
ТОВ «Газорозподільні мережі України»
email: press.dnp@grmu.com.ua
тел. контакт-центру для споживачів:
066-300-2-888 (Vodafone);
098-300-2-888 (Kyivstar);
093-300-2-888 (Lifecell);
057-708-01-87 (Укртелеком);
056-747-36-35 (Укртелеком).