Майже 56,5 тисяч клієнтів Дніпропетровської філії «Газмережі» обирають особистий кабінет
.
Для споживачів газу Дніпропетровщини працює мультифункціональний особистий кабінет «Газмережі». З його допомогою можна вирішити чимало питань з розподілу газу онлайн. У перевагах даного сервісу https://my.grmu.com.ua/ вже переконалися близько 56,5 тис. клієнтів газорозподільної компанії регіону.
Завдяки особистому кабінету клієнти Дніпропетровської філії «Газмережі» можуть:
- передавати показання лічильника газу (у тому числі кількох лічильників за одним особовим рахунком);
- завантажувати електронну квитанцію за розподіл газу та сплачувати за послугу онлайн;
- переглядати історію розрахунків;
- додавати безліч особових рахунків до одного профілю тощо.
Усе це доступно в одному місці та у будь-який час, якщо споживач вже є активним користувачем даного сервісу. Якщо ні, газорозподільна компанія області рекомендує перейти за посиланням https://my.grmu.com.ua/
Після того, як перейшли за посиланням, необхідно:
1) ввести номер особового рахунку (він складається з 10-ти цифр та починається на 0320) і перші три літери прізвища власника газифікованого помешкання;
2) вказати свою електронну пошту та підтвердити реєстрацію у листі, який прийде на вказаний e-mail;
3) створити пароль для входу в кабінет і запам’ятати його.
Дніпропетровська філія «Газмережі» турбується про комфорт своїх клієнтів!
Пресцентр
Дніпропетровської філії
ТОВ «Газорозподільні мережі України»
email: press.dnp@grmu.com.ua
тел. контакт-центру для споживачів:
066-300-2-888 (Vodafone);
098-300-2-888 (Kyivstar);
093-300-2-888 (Lifecell);
057-708-01-87 (Укртелеком);
056-747-36-35 (Укртелеком).