Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Покровської сільської ради за 2024 рік
Відповідно до вимог Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, проаналізовано стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Покровської сільської ради протягом 2024 року.
Основними формами роботи з розгляду звернень громадян у відділі документообігу організаційної та кадрової роботи є: контроль за забезпеченням належного розгляду письмових пропозицій, заяв і скарг громадян відділами Покровської сільської ради згідно з резолюцією керівництва, здійснення реєстрації та обліку звернень, узагальнення письмових та усних звернень громадян, підготовка аналітичних довідок з питань роботи зі зверненнями громадян, вивчення причин, які породжують скарги, контроль в межах повноважень за дотриманням законодавства про звернення громадян.
На виконання вимог законодавства України, щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування, Покровська сільська рада надає можливість громадянам звертатись до керівництва за допомогою електронного зв’язку (Інтернету). Надіслати електронне звернення можна на сайті Покровської громади: https://pokrovska-gromada.gov.ua/.
Керівництвом Покровської сільської ради, як того вимагає пункт 1.4 Указу Президента України, взято під особистий контроль розгляд письмових звернень та забезпечується проведення першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати–героїня”, інвалідів II світової війни, Героїв України.
У період з 01.01.2024 року по 31.12.2024 року до Покровської сільської ради надійшло 744 звернення від громадян: заяв – 715, скарг – 29. За формою надходження: нарочно – 625, поштою – 1, засобами електронного зв᾿язку (Урядова гаряча лінія, гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА ) - 113, із сайту Покровської сільської ради надійшло - 5 звернень.
Серед авторів звернень, які зазначили свій соціальний стан, категорію та стать, протягом усього періоду звернулось за соціальним станом: пенсіонери – 17, безробітні – 3 та інші; за категоріями: багатодітні – 5, інваліди різних нозологій – 5, учасники ліквідації аварії на ЧАЕС – 25, учасники бойових дій – 141, військовослужбовці – 42 та інші;
Всього звернень за результатами їх розгляду: вирішено позитивно (вжито заходів) – 627, задоволено – 1, відмовлено у задоволенні – 3, дано роз’яснення - 113.
Основну частину звернень, що надійшли до Покровської сільської ради - становлять заяви, у яких були порушені питання різної тематики: питання соціального захисту (у цій категорії переважають питання призначення і виплати соціальних допомог) – 677, діяльність органів місцевого самоврядування – 13, охорони здоров’я – 5, інші – 8, комунального господарства – 23, бгалоустрою та будівництва – 3, освіти та науки – 5, аграрної політики і земельних відносин – 1, діяльність підприємств та установ – 1, діяльність посадових і службових осіб – 6, дотримання законності та громадського порядку та протидія злочинності – 2.
Найбільш гостро постали питання соціального захисту населення, а саме: щодо надання гуманітарної допомоги у вигляді харчових продуктів, щодо отримання матеріальної допомоги на придбання твердого побутового палива. Питання житлово-комунального господарства щодо порушення правил добросусідства, збільшення підвозу питної води.
Всі звернення, які надходили до Покровської сільської ради, були вчасно опрацьовані уповноваженими структурними підрозділами сільської ради та скеровані до належного виконання під контролем керівництва.
Покровська сільська рада і надалі працює над забезпеченням якісної роботи щодо розгляду звернень громадян, організації їх особистого прийому у відповідності до вимог чинного законодавства.